2015. október 11., vasárnap

Helyzetjelentés

Sziasztok, 

nyugi, nem haltam meg, bár fogalmam sincs, hogy jön ez ide. Na mindegy.  Pánikra semmi ok. Megmondtam a tanárnak is, hogyha dolgozatírás közben egy reményvesztett sóhajt hall a harmadik padsor körül, tárcsázza a 104-et, mert az én leszek. Végül nem hívott senkit. Pedig kellett volna... 
Szóval. Régen jelentkeztem. Igen. Kritikákkal nem állok a legjobban. Igaz. Szánom-bánom bűneimet ebben az évben már vagy ötödszörre, de nem tudok mit csinálni. Így is inaktív vagyok, és mégis érkeznek rendelések, amiket nem tudok elutasítani, mert akkor már tényleg nem is csinálnék semmit. A Suttogással egész jól haladok, szóval az írást legalább nem kell erőltetni. Ez az egyetlen jó hír talán. Más nagyon nincs. Azt sem tudom, hogy miért írtam meg ezt a bejegyzést, lehet, hogy rám jött szimplán az öt percecske. Igen, elég gyakran vagyok ilyen állapotban. És most kellene hozni a költözős gifeket Vikinek, de azt majd a következő bejegyzésben, mert nem sokára elmegyek itthonról, szóval sorry, Viki, majd igyekszünk. :DDD Elég lassú, csigatempóban ügyködő bloggerina vagyok, ne várjatok mindent egyik pillanatról a másikra. És szeretném megkérni az én drága  Aranybogárkáimat (magyarul olvasókat), hogyha rendelni szeretnének; egy, a saját e-mailcímemre írjanak, mert azt napi szinten nézem, nem úgy, mint a közöset; és kettő; olvassák el a Hogyan rendelj Bellától című menüpontot, mivel nem viccből írtam. Nekem ne jöjjenek olyan fejlécrendelések, hogy "rád bízom" meg "szép", mert azt eleve elküldöm. Nehogy már nekem kelljen könyörögni az adatokért, rendben? Rendben. Engem nem zavar: kell valami, írtok, megcsinálom. De vagy leírja mindenki a konkrét elképzelését, pontos információkkal körítve, vagy pedig Hastalavista, baby. 

Ennyit szerettem volna nektek közvetíteni közvetíteni, what?. Jó sulit és kitartást! 

A térerő legyen veletek :D, 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése