2015. augusztus 13., csütörtök

Interjú #41

Sziasztok! 
Ismét egy interjút hoztam nektek, mely Kertész Kingáról és az ő blogáról készült. 




1. Miért kezdtél el blogolni/írni? 

Egy barátnőm kezdett el blogolni, személyes blogot vezetett, dekorációs ötletekről és az életéről írt, nekem meg megtetszett, és gondoltam, én is megpróbálom a blogolást, mert miért ne.


2. Honnan jött a történet ötlete? 

Az, hogy két történetet kapcsolok össze, elég régóta megvolt. :) Maga az ötlet, hogy egy döntéshelyzetet helyezek középpontba, egy kicsit újabb. Olyasmit szerettem volna, amin sokat tudnak gondolkodni a szereplők, mégis elég általános és talán az Olvasók is átéltek már hasonlót. Lili szenvedélye azért a röplabda, mert amikor a történetet írtam, megtetszett ez a sport, Tünde pedig azért kapott túlsúlyt, mert kicsit besokalltam már a könyvektől, amiket akkoriban olvastam és amikben rendre csinos, vékony, szép, gazdag lányokkal esett meg A Nagy Szerelem. Arra gondoltam, miért ne lehetne ő másmilyen? Miért ne lehetne olyan problémája, amivel manapság sok ember küzd? Lényegében így találtam ki.


3. Tervezel még más történet is? 

Jelen pillanatban van két másik történetötletem, de ezekbe addig nem kezdenék bele, amíg ezzel nem végzek. Szeretek egyszerre egy dologra koncentrálni.


4. Van/Volt esetleg olyan ötleted, amit nem tudtál befejezni? (Ha igen, mi volt az?)

Nem volt még.


5. Először papírra írtad a történeted, vagy már az elejétől kezdve a blogodra gépelted?

Egyik sem. Először magamnak írtam a történetet, Wordbe.


6. Milyen hosszúra tervezed a történetet? 

Körülbelül 24-25 naposra összesen.


7. Mi motivál téged?

Röviden? Minden. :)


8. Szeretsz olvasni? Ha igen milyen műfajú könyveket? (Van kedvenced?) 

Persze, hogy szeretek olvasni! Főleg a romantikus fajtát szeretem, de abból is az elgondolkodtatósabb, komolyabb fajtákat.


9. Kinek ajánlanád a történeted? 

Mindenkinek, aki érezte már magát egyedül, aki volt már döntéshelyzetben, akit csúfoltak, bántottak valaha azért, amilyen. Mindenkinek, aki volt már reménytelenül szerelmes. És mindenkinek, aki szereti a hosszú hasonlatokat és metaforákat. :D


10. Mesélnél egy kicsit a történetedről? 

Hát, ez egy elég komplex, bonyolult történet, de közben meg egészen hétköznapi is. Lényegében két mindennapi lány életét követjük nyomon - nem mindennapi módon. Az életük párhuzamokban gazdag: mindkettejüknek szembe kell nézniük egy nagy döntéssel, ami hatással van az egész életükre, mindketten új barátokat szereznek, megismernek egy egészen új életet, ami akkor várhat rájuk, ha úgy döntenek, ezt választják. Röviden ennyi, igyekeztem nem spoilerezni. :)


+1  Mesélnél magadról?

Bennem nincs különösebben érdekes dolog. Szeretek írni, blogolni és olvasni. Ja, és nagyon béna, ügyetlen és szerencsétlen tudok lenni! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése