2015. július 19., vasárnap

Egy cikk - itt is - az elvárásokról

Kedves Blogolvasóim! 

Eddig még nem beszéltem nektek különösen arról, hogy egy rendelőtől mi is az elvárásom, de megteszem. Nézzétek, ez nem ellenetek irányul, és nagyon örülök, hogy rendszeres visszatérőim is vannak, de nálam is van egy holdpont, ahol már azt kell mondanom: elég. Nem a rendelésekre értve, hanem a rendelés módjára. Mondok egy példát: 
Van egy XY rendelő, aki ír nekem, hogy készítsek designt. Megcsinálom, hogy a lehető legjobb legyen, jön vissza a válaszlevél, hogy nem kell rajta semmit sem változtatni. Örülök neki, hogy tetszik, de, amikor másnap ránézek a blogra, az törlésre került! Az én több órás munkámmal együtt! Kérdem én: What????
Vagy... jön egy rendelés, ahol kérnek designt is. Az illető elküldi nekem a fejléc meg a design kritériumait, mindent frankón leír, hogy mit szeretne, és mikor már kész vagyok, elküldi a FEJLÉCHEZ JÁRÓ KÉPEKET! Jó lenne tudni, hogy azt miért nem a fejléccel együtt küldte! Ráadásul nem egy szereplőről van szó, hanem mindenről: a háttérben szereplő png-ket, a két szereplőt, EGYSZERŰEN... nos sikerül felhúznom magam. 
Tehát ebből a két példából, gondolom, értitek, mire akarok kilyukadni. Szóval, mostantól, aki rendel, az a következőket adja meg: 
1. fejléc+design feltételek az esetleges képekkel együtt
2. a fejléc címe - lehetőleg helyesen, hogy ne kelljen utána javítgatnom
3. meghívót a bloghoz, együtt a fejléc+design kérés levelével, amit ha elfogadtam, átállít rendszergazdának
4. hogy tudjam, nem kerül törlésre a blog, vázlatban már fenn kell lennie legalább egy fejezetnek a prológussal együtt - vagy, ha még odáig nem is jutott el, de a prológusnak mindenképp - ha van, ha nincs, akkor az első fejezet kötelező
5. a blog nevét vagy linkjét, ahol rám találtak, mert különböző designblogoknál dolgozom, és nem tudom követni, hogy mikor, melyiktől rendelnek

Remélem, megértitek ezt a lépésemet, hiszen nekem is kell valami garancia arra, hogy tudjam, nem hiába dolgozom. 

Nem sokára ismét jövök, addig is, további szép napot nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése