2015. június 20., szombat

Interjú #34

Sziasztok! 
Most egy interjúval jöttem mely, Anastasia B.-ről az ő blogáról készült. 
A blog linkje: xxx 


1.Miért kezdtél el blogolni/írni? 

Kellett valami, aminek a segítségével kiadhatom magamból a felgyülemlett érzéseimet. Volt olyan pontom, mikor már nem bírtam tovább magamban tartani az érzéseimet és elkezdtem írni. És az írás segítségével megkönnyíthetem a lelkem.


2. Honnan jött a történet ötlete? 

Már nem nagyon emlékszem, de egy téli, egyedül eltöltött csendes napon született meg az ötlet. Nem terveztem akkoriban, hogy egy új blogot nyitok, de valahogy ez a sztori megmaradt a fejemben és késztetést éreztem arra, hogy megírjam.


3. Tervezel még más történet is?

Igen. Egy történetet már el is kezdtem kidolgozni, de csak akkor fogom publikálni, ha a regényed az életed c. történetem véget ér. Ezeken kívül még van tervben néhány, de az csak a jövő zenéje, hogy meglesznek-e valósítva.


4. Van/Volt esetleg olyan ötleted, amit nem tudtál befejezni? (Ha igen, mi volt az?)

Igen, kettő is. A legelső blogom még 2013-ban nyílt és elég hirtelen felindulásból nyitottam meg. Ahogy telt az idő rájöttem, hogy rettentő rossz és sablonos szóval azt töröltem is. A második történetemen már többet dolgoztam, de azt is sablonosnak találtam és eltüntettem a nyilvánosság elől. Ezt nem töröltem, mert egy szinten mégis hozzá húz a szívem és gondolkodok rajta, hogy újra kezdjem-e.


5. Először papírra írtad a történeted, vagy már az elejétől kezdve a blogodra gépelted? 

Már először is számítógépen írtam a történeteimet, viszont volt olyan korszakom is, mikor füzetbe írtam le az ötleteimet, történeteimet.


6. Milyen hosszúra tervezed a történetet? 

Húsz, maximum huszonöt részesre tervezem, de még ez attól függ, hogy hogyan fognak alakulni benne a szálak. Az biztos, hogy harminc részesnél nem szeretném többre.


7. Mi motivál téged? 

Egyértelműen az olvasóim. Szeretek írni és ezzel is szeretnék foglalkozni, de nekem is vannak mélypontjaim, amikor csak az olvasók motiválnak. Tudom, hogy ők várják az új részt és a kedves szavaikkal, új feliratkozókkal vagy csupán a megtekintésekkel jobb kedvre derítenek. Volt mikor felakartam adni, de nem tettem, mert tudtam, hogy ezzel nekik is és magamnak is csalódást okozok. A másik motiválóim a barátaim. Belőlük is sok erőt tudok meríteni ahhoz, hogy tovább folytassam.


8. Szeretsz olvasni? Ha igen milyen műfajú könyveket? (Van kedvenced?) 

Régen nem szerettem, de mostanában egyre több könyvet elolvasok, persze a kötelezőkön kívül. Inkább romantikus, vígjáték típusú könyveket szeretek olvasni, vagyis azokat nagyobb előnyben részesítem, mint a fantasykat vagy a horrorokat. Kedvenc könyveim közé tartozik Kiera Cass Párválasztó sorozata. Egyszerűen imádom azt a könyvet.


9. Kinek ajánlanád a történeted? 

Először is olyanoknak, akik szeretnek romantikus történeteket olvasni. Másodszor pedig azoknak az embereknek, akiket nem riaszt el az, hogy az egyik főszereplő Niall Horan. De mindenkinek ajánlom aki szeret olvasni.


10. Mesélnél egy kicsit a történetedről? 

Most meséljen helyettem inkább a fülszöveg.
 ,,Mayna Collins a fiatal írónő a második könyve megalkotása előtt áll. Az első szerzeménye világhírű sikereket ért el, s ezt követően a kiadója ennél nagyobb vízhangot kiváltó könyvet szeretne a lánytól. Két hetet kap arra, hogy eldöntse a könyve témáját és, hogy megírja az első kettő fejezetet a könyvből. Viszont egy váratlan fordulat folytán Niall Horan megjelenik Mayna londoni könyvdedikálásán. A fiatalok megismerkednek és a lánynak a találkozás után meg is születik a második könyvének alapötlete. Eldönti, hogy irományában le fogja leplezni a világszerte felkapott öttagú fiúbandát. Váltig állítja, hogy a banda énekesei nem azok, akiknek mutatják magukat az emberek felé. Éppen ezért dönt úgy, hogy Niallen keresztül közelebbről is megismeri őket. A napok telnek, a leleplező könyvben az oldalak száma gyarapodik, de közben Maynaban érzelmek gyúlnak fel a szőke hajú énekes iránt. Rádöbben, hogy az, amit tesz nem helyes. Viszont már késő, hiszen terve lelepleződik és mindenki megtudja, hogy milyen szándékok vezérelték őt Niall felé.”


+1  Mesélnél magadról? 

Ez a kérdés mindig kifog rajtam. Nem szeretek másoknak beszélni magamról, de most mégis megpróbálkozom vele. Egy tizennyolcadik életévéhez közel járó, szeptembertől tizenkettedikes gimnazista lány vagyok. Mások csendesnek látnak, viszont sokszor beszédes vagyok, de ezt az énemet szinte csak a barátaim ismerek. Nehezen oldódok fel, nem vagyok az a típus, aki a középpontban szeret lenni. Szeretem az állatokat és a természetet is. Nem igazán szeretek tanulni, de az átlagom mindig eléri a 4,6-ot évvégén. Én sem tudom, hogyan hozom össze. Rettegek a békáktól és az egerektől. Mostanában egyre többet olvasok, de kifogytam a könyveimből szóval most jó könyvkereső hadjáratot folytatok. Mostanában rászoktam arra, hogy írás közben zenét hallgatok. Előtte nem tudtam így írni, csak elvette a figyelmemet, de mostanában nélküle nem megy az írás. Nem tudom még mit írhatnék ide, nincs túl izgalmas életem vagy olyan ami szerintem olyan nagyon említésre méltó magamról. Szóval ennyi lettem volna én, Anastasia B. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése