2015. május 6., szerda

Interjú #31

Sziasztok! 
Egy interjút hoztam nektek, mely Carlie Vernaról és az blogáról készült. 


1. Miért kezdtél el blogolni/írni? 

Mindig is vonzott az írás,aztán kb. két éve elért engem is egy ,,Blogger hullám". Létrehoztam egy blogot,ahol el is kezdtem publikálni,de egyre több új történet jutott eszembe és azt abbahagytam (de nem fájt nagyon a szívem,akkor még nem éreztem rá az írásra). Az előző profilommal összesen három blogot írtam, de tagja voltam egy design blognak is. Carlie Verna körülbelül 1 éve született meg,Ő eddig csak ,,Az érintése is olyan,mint az enyém"-et írta.De a kérdésre választ adva: Az álmodozásom és az,hogy a szereplőkön keresztül kiadjam magamból az érzelmeimet.


2. Honnan jött a történet ötlete? 

Nem is igazán tudom. A címet már régen tudtam,a többi már csak jött. 


3. Tervezel még más történet is?  

Tervezek. Sokat. De egyenlőre az a célom,hogy a következő történetemet be tudjam fejezni. 


4. Van/Volt esetleg olyan ötleted, amit nem tudtál befejezni? (Ha igen mi volt az?) 

Volt. Eddig az összes. Mondjak egy példát? Az érintése is olyan,mint az enyém. ( Ezt abbahagyni nagyon nehéz volt,ez volt eddig a kedvencem,bármennyire is rövidke lett.. Bár az addigiaknál sokkal hosszabb.)


5. Először papírra írtad a történeted, vagy már az elejétől kezdve a blogodra gépelted? 

A blogomra írtam, de a jegyzeteimet mindig füzetbe írom.


6. Milyen hosszúra tervezed a történetet? 

Nem tudom. Történettől függ. Annak a vázlatnak,amit most dolgozom ki maximum 20 fejezetet jósolok (már ha eljutok odáig...)


7. Mi motivál téged? 

Talán a szereplőim happy endje? Ők megérdemlik.


8. Szeretsz olvasni? Ha igen milyen műfajú könyveket? (Van kedvenced?) 

Szeretek,bár most egyre kevesebbet olvasok. Főleg ,,modern" könyveket olvasok,de Moliére-t is nagyon szeretem. Volt SZJG-s korszakom is,de abból már kinőttem.


9. Kinek ajánlanád a történeted? 

Azoknak,akik hisznek az igaz szerelemben.


10. Mesélnél egy kicsit a történetedről? 

Beszélhet inkább helyettem a trailer? Szerintem minden benne van! :) (Link)


+1 Mesélnél magadról?

Az ország egyik legjobb gimnáziumába járok, imádom a barátaimat,ők a legfontosabbak nekem a világon. Csodás osztályom van. Nem engedem (vagy csak nagyon nehezen adom be a derekam),hogy elolvassák az ismerőseim a történeteimet.

Köszönöm az interjút! :) Mindenkinek sok sikert az év végéhez!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése