2015. január 22., csütörtök

Az álarc mögött × by: Reason l

Sajnálom, hogy eddig húztam a kritikáimat, de el vagyok havazva... Hé, ez pont egy jó kifejezés télen! Kár, hogy minden van itt, csak hó nem.. Még hideg sincs, mondjuk.
Valamiért nagyon nem akart összejönni nekem ez a kritika, és nem tudom, miért. Sajnálom!

Az álarc mögött
Katt!
Kinézet: A fejléc tetszik! Érződik, hogy miről is fog szólni, mi áll a történeted középpontjában. Megjegyezném, hogy felettébb érdekes a cím elrendezése, nekem nagyon elnyerte a tetszésemet, hiszen egyedi, és... egyedi, na! Olvastam, hogy a fejlécen nem az a lány szerepel, aki a történetben, hiszen "random", s, bár ennek okát nem igazán értem, de... el tudom fogadni. Nem is tehetek nagyon mást, ugye?
A fejléceden nem nagyon tudok mibe belekötni. Tényleg, tökéletes. Láttam azt is, hogy a saját két, tehetséges kezed munkája, ami miatt egy nagy dicséret jár számodra! Vagy tudod mit? Egy keksz. Mit szólsz hozzá? Szerény véleményem szerint elég jó ajánlat...
A design is tökéletes. Éppen eléggé kifinomult, szerény, és pontosan illik a fejléchez. Csodás az összhatás, egyetlen dologba tudnék hirtelen belekötni: Az "Információk" modult tedd feljebb! Az egy fontos momentum, hidd el. Érdekel, mi honnan ered, az adatok, a fontos dolgok, hidd el. Ebben a pillanatban vettem észre a faviciont-t (már ha jól írtam le...), de, mivel már nem lenne több szinonimám: egyszerűen csak "tök jó"!
Továbbá javaslom még, hogy a cseréket tedd legalulra. Elhiszem, hogy fontos, mert tényleg az, de a sor végén akkor is jobban mutat. 
Talán lenne egy jobb ötletem a modulok elrendezésére: 1., a kép  2., fülszöveg  3., információk   4.,oldalak  5., Three Days Grace idézet (amit egyszerűen imádok, hatalmas kedvencem mind a szám, mind a banda!) Utána jöhetne a chat, majd az újabb idézet. Következőleg az elérhetőségek, majd a Fb jel. Újabb idézet, "Kampány az olvasókért", "Tehetségek nyomában", írók, és végül a cserék.
Tetszik, valamiért, hogy nem raktál be képeket a szereplőkről, bár nem értem, hogy akkor miért van a fejlécen konkrétan ott az a lány. Rakhattál volna oda valami olyasmi karaktert, hogy esetleg nem látszik at arca, vagy ilyesmi, érted.. de így, ez eléggé furcsa. És leges - legvégül: nagyon figyelem felkeltő a fülszöveged! Gratulálok hozzá, tényleg! 
10/8,5 pont - az elrendezés végett.

Történet: Utólag mondom el, de nagyon, nagyon tetszik a fejezetek html-je! Megmondanád? (ha tehetnék smiley-t, akkor most jönne ide egy vigyorgós pofi!!!) Bejön, hogy minden fejezet elejére teszel egy külön, oda illő idézetet különböző helyekről. Ez édes, és magával ragadó, na meg nagyon ötleses is. Hoppá, egy mondatban elhasználtam az összes kifejezésemet, amiket még felírtam magamnak. Sebaj, remélem elnézed nekem, ha magamat ismételgetem... Nagyon tehetséges vagy, ezt meg kell hagyni! Már a legelső fejezet is, avagy az előszó is nagyon, nagyon magával ragadó! Teljesen bele tudtam élni magam.. Nincs sem helyesírási hibát, elvétve sem találtam gépelési hibákat, ami ismételten nagyon dicsérendő, és érződik, hogy sok időt töltesz egy - egy fejezet megírásával.
10/ 11 pont - tudom, hogy túl van a max-on, de.. megérdemled, basszus!

Össz. pontszám:

Gratulálok a blogodhoz, tényleg! 
Nagyon szépen vezeted, jó munkát végzel, nekem nagyon, nagyon bejön az összhatás!
(elég sokat hajtogatom ezt a jelzőt, de hát ha egyszer tényleg így van...!)
xx, Reason l

2 megjegyzés:

  1. Kedves Reason L!

    Nagyon szépen köszönöm a kritikát! :)
    Örülök, hogy a fejlécem elnyerte a tetszésedet, sokat szenvedtem vele és sok barátomat fárasztottam le azzal, hogy a véleményét kikérjem. A fejlécen azért ez a lány szerepel, mert nem találtam mást, akit el tudtam volna képzelni rajta. És engem valamilyen megmagyarázhatatlan okból kifolyólag Nicára emlékeztet. Azt viszont nem tudnám megmagyarázni, hogy miért. Egyszerűen csak és kész. :)
    Boldoggá tesz, hogy elnyerte a tetszésedet a fejezeteknél megjelenő szövegdoboz, ami szintén két kezem munkája, csakúgy, mint a blogban fellelhető szinte összes HTML kód. Ha nem haragszol meg, akkor nem árulnám el a kódot, mert nem szeretném, ha ezentúl mindenki más is ezt használná. Egyébként nem egy nagy dolog, szerintem egy a kódokhoz minimálisan értő ember is képes lenne ilyesmire, de ha már ilyet akar, akkor dolgozzon meg érte és ne másét próbálja "ellopni". Remélem, nem bántottalak meg a véleményemmel. :)
    Elképesztően örülök, hogy ennyire elnyerte a tetszésedet a történetem, remélem, a továbbiakban is sikerült majd legalább így teljesítenem. Még egyszer köszönöm a kritikát! :D

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés
  2. Igazán nincs mit, és megértem :)
    Csak így tovább!!

    xx, Reason l

    VálaszTörlés