2014. december 5., péntek

Journals, by: Reason l.

Journals
Katt!

Fejléc: Első látásra körübelül ilyen arckifejezéssel reagáltam: "Mi?" Aztán, úgy fél perc elteltével megráztam a fejem, ezzel kitaszítva negatív gondolataimat, és nyugtáztam magamban: tetszik! Egyedi, és még sehol sem láttam hasonlót. Hadd jegyezzem meg, még így az elején, hogy gratulálok az egyedi karakter választáshoz! Sarah Hylan-ot nem sok helyen látom, pedig nagyon tetszenek az alakításai, főleg a "modern Család" c. sorozatért vagyok oda meg vissza. 
Nem nagyon tudok mit mondani a fejléceddel kapcsolatosan... Tetszik, bár furcsának is találom. Talán pont ezért fogott meg ennyire:
10 / 9,5 pont 

Design: Itt nincsen semmi extra. Tényleg, csak egy alap. Az viszont ízléses. A két szereplő azonos méretű, ez plusz pontot érdemel. A blogovin követést egyre több helyen látom, és, bár nem értek hozzá [bármennyire is bénán hangzik mindez], akkor is bejön. Nem igazán értem, miért van ott az a JB szám "Inspiration" címmel, de biztos van számodra valamilyen jelentősége...
10 / 7,5 pont

Történet: Legelőször azt emelném ki, hogy gratulálok, amiért jól használod az írásjeleket, bár belekötnék, hogy a kötőjel elé soha nem teszünk pontot! Esztétikusabbá teszi, ha nincs ott semmi. Bevallom őszintén, hogy érdekesnek tartom a történetedet, és megfelelően elhúzod a dolgokat. A csapból is a JB történetek folynak, és megmondom neked, hogy már egy kicsit idegesítenek is. De a Te történeteddel ez máshogy van; Már várom a következő részt, szerintem Justin ment oda, bár ki tudja... 
Ne törjön le, hogy nincs feliratkozód, vagy olyan nagyon sok kattintásod! Semmit sem számít, Tudod, hogy az ember elsősorban magának írja a sztorijait, ugye? Én tartom is magam ehhez, hisz nyílt titok, hogy én sem vagyok valami érdekelt a blogger világában, de ez nem zavar, attól még imádok írni. És érződik, hogy Te is.
10/ 8 pont

Gratulálok, Drága Fanni! Csak így tovább!

Xoxx, Reason l

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése