2014. november 28., péntek

Truth or Lie ~ By: Reason l.


Truth or Lie..?
Katt!

Mosolyogtam, mikor láttam, hogy a Te blogodról kell véleményt alkotnom; oda meg vissza vagyok a történetedért. Szinte a legelső feliratkozód voltam.

Fejléc: Azonban ez nem mentesít az alól, hogy ne az igazságot mondjam ki, vagyis írjam le. Ugyanis a fejléced engem nem ragadott meg. Louis feje nincs túl szépen kivágva, Chloe még egészen szép, bár megjegyezném, hogy talán túl el is lettek homályosítva a szélei, és Hazza a háttérben pedig... szinte eltűnik. Nincs lényegében semmi a fejléceden, "csupán" a három szereplő, és így máris érezhető, hogy ez egy szerelmi háromszög lesz, ami már a csapból folyik ki, és ezért a kijelentésért kérlek, ne haragudj! Olyan telített érzést kelt, na meg úgy fest, mintha ráhúztál volna egy fátylat, ami nyilván így is van.
10 / 7,5 pont

Kinézet, design: Láttam, hogy nem a te két kezed munkáját dicséri, így igazából nem is nagyon tudnék mit mondani; nem a Te érdemed. Mégis kell... Így bele is kezdenék.
A modulok elrendezése szörnyű. Sajnálom, hogy ezt így, ilyen kereken mondtam ki, de így van. Helyesen: a jelentkezések vagy alulra, vagy egy külön oldalra! Továbbá: "Figyelmeztetés", "Truth or lie", "A blogról röviden", "Itt jártak", Chat, design készítője - ami mellesleg zavar, hogy ilyen gyors! -, "feliratkozás", archívum, cserék, és döntsd el, hogy modulba rakod ki a szereplők képét, vagy az oldalakba! A lenti, lábrésznél található szöveget először nem is vettem észre... Nem világos számomra, és kérlek, javíts ki, ha esetleg tévednék, de felesleges volt, 1.: odarakni (mert akkor már inkább oldalra, már még oda sem kell!), 2.: minek angolul is? Ugyan ez lenne a részekkel is. Kérlek, döntsd el, hogy hova rakod, ne legyen egyszerre két helyen! És, ha már az oldalaknál tartunk: Az előzetest miért üldözted oda?
Értem én, hogy sok idézetet találtál, ami megtetszett. Velem is sokszor előfordult, hogy nagyon sok volt, és nem tudtam választani, de akkor szelektáltam, és nem raktam be az összeset, hisz ez úgy felesleges, és még zavaró is. És így, utoljára elmondanám, vagyis megkérdezném: Miért került alulra az, hogy pillanatnyilag hányan tartózkodnak az oldaladon?
10 / 7 pont

Történet: Itt már tényleg nincsen semmi, amibe bele tudnék kötni. Nagyon szépen fogalmazol, a legutolsó résznél komolyan mondom, be is könnyeztem! Nagyon meghatóra sikeredett. Gratulálok, tényleg! Látszik is az eredmény: Olyan sok kattintásod és feliratkozód van, amiről, bevallom, én csak álmodni merek.Elérted, hogy pont Zaynt utáljam meg a történetedben, akiért olyan szinten odavagyok, hogy az csak na. Igen, ő a kedvencem, de azért a többieket sem küldeném el... És istenem, annyira mosolyogtam, amikor Lou olyan szépen fogadta a helyzetet! Ott oda meg vissza voltam! Képtelenség, hozzátenném, de akkor is csodálatos. Mindenkinek így kellene.
Helyesírási hibát nem találtam, elvétve gépelésiket, illetve néhány esetben figyelmetlenségnek titulálható írásjel problémákat. A részek megfelelő hosszúságúak, szépen tagoltak, humorosak, figyelemkeltőek, és mindenféle pozitív jelzőt fel tudnák sorolni ebben a bekezdésben.
Érezhető, mennyit fejlődtél a legelső résztől egészen az utolsóig, mind szókincsileg, mind tudásilag.
10 / 10 pont - Hatalmas gratulációm, drága Laura!


Ölel: Reason l.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Istenem, istenem! Két és fél hétig el voltam zárva a világtól, mivel tönkrement a gép, és mi fogad? Annyira meghatottál. ♥ Nagyon köszönöm, hogy őszinte voltál! A fejléccel kapcsolatban ugyan nem tudok tenni semmit, mert nem én csináltam és nem is értek hozzá, de a többit legkésőbb holnap helyrehozom, mert ma már el vagyok havazva! Még a Four-ról is lemaradtam. :'( Még egyszer köszönöm a kedves szavakat és a kritikát is! ♥
    Ezer puszi: Lau

    VálaszTörlés