2014. november 3., hétfő

1# Kritika ~ Jégtáncos krónikák - Alpha-tól

Jégtáncos krónikák
Kinézet: Megmondom őszintén, a fejléc nekem nemigen tetszik.  A "Jégtáncos Krónikák" szöveg alig kivehető. Túl szürke az egész és Julia és Christian nagyon kiemelkednek a fehér-piros ruhájukkal együtt. Egy kicsit megszürkíthetted volna(amennyiben te csináltad).  Nagyon nem tetszett, hogy minden modul előtt volt egy kép. Így kicsit furán jött le az egész. Nem is találtam több hibát. A háttér passzol, a menükód is szép. A betűtípusok is jól vannak megválogatva, nekem tetszenek.
10/7pont

Történet/első, hetedik és tizennegyedik fejezet/: Hű meg haa! Te egy nagyon tehetséges író vagy! Gyönyörűen válogatod meg a szavaidat. Tudod, hogy hogyan fejezd ki az érzelmeket. Attól még, hogy nem vagyok oda a jégtáncért ez a történet nekem nagyon tetszik. Alig van benne helyesírási hiba. Ez egy nagyon jó dolog, hisz' nem lesz értelmetlen a szöveg. Minden jégtánc imádó bloggerinát elcsábítasz a történeteddel. Hát hű...  Mit tudnék még írni? Kifogytam a jó szavakból. Atya világ! Sok sikert kívánok neked a blogodhoz :)
10/10 Wow


Remélem nem bántottalak meg semmivel! 

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm a kritikát és az elismerő szavakat. A dizájnt én csináltam és ahogy eddig tapasztaltam vagy tetszett valakinek, vagy azonnal vitte volna átalakítani. Úgy fest te az utóbbi csoportba tartozol, de ez jó, elvégre ez jelenti azt, hogy másik vagyunk :)

    Így még egyszer nagyon szépen köszönöm a kritikát :)

    Ölel;
    Lucy

    VálaszTörlés