2014. november 8., szombat

Kritika #60 - Fighting

Fighting


Kinézet: 


A fejléced tetszik, szépen kivan vágva a kolibri és a lány is, a képek szépen vannak elhelyezve rajta. Összességében nagyon szép és igényes a fejléc viszont a feliratot nehéz elolvasni mert teljesen beleolvad a háttérbe,  szerintem változtasd meg a betűk színét és tökéletes lesz. 
Jó ötlet volt, hogy a blogodon a lila és a bordó különféle árnyalatait használtad. Ezáltal az összhang és a harmónia is tökéletes. A háttár tökéletesen illik a fejléchez és a bloghoz is. 
Az oldalakat először észre se vettem, csak amikor alaposabban böngésztem a blogodat. Szerintem vagy rakd ki a modulsávba vagy pedig alkalmaz valami menü kódot, hogy látványosabb legyen kicsit. Ezen kívül az oldalakban minden a helyén van, a fejezetes oldalad nagyon tetszett. Ráadásul ez a későbbiekben még nagyon jól fog jönni az olvasóidnak, ha mondjuk egy adott fejezetedet vagy az egész történetedet újra akarják olvasni. Viszont én még a helyedben csinálnák egy külön szereplős oldalt és a modulsávban elhelyezkedő képeket és az alattuk lévő kis idézeteket (amik mellesleg nagyon jók!) oda tenném be. 
A modulok sorrendjén változtatnék egy kicsit, a "Fight for.." tenném legfelülre, alá az "Információk", majd a "Kampány az olvasókért" modult, utána pedig a "Rendszeres olvasók" és a Chatet, majd a "Ha könyv lehetne..." és a "Magamról" és legvégül pedig a Cserék modult. (A szereplős képeknek meg, mint feljebb említettem, csinálnék egy külön oldalt.) 
A kód amit a chatnél alkalmaztál nagyon tetszett, ezen kívül a chat is tökéletesen illik a blogodhoz. 
A betűk mérete és színe is megfelelő, a szöveg tökéletesen olvasható, viszont szerintem állítsd sorkizártra a szövet, mert úgy sokkal szebb lesz és igényesebb hatást kelt.


Értékelés: 10/7 


Történet: 


A történeted engem megfogott, szépen fogalmazol, bő a szókincsed. Mindent részletesen leírsz, nem sietsz, lényegre törő vagy. Ebből az is következik, hogy igényes munkát adsz ki a kezed közül. Nincs gondolat megállás, szóismétlés, betűtévesztés, stb... 
A részek hossza szerintem jó. 
/Ide nem is írnák többet, hiszen minden rendben van./


Értékelés: 10/10


Végezetül a blogod kinézete szép és igényes, viszont szerintem a szereplőknek készíts egy külön oldalt és a modulok sorrendjén is változtass egy kicsit. (A szöveget sorkizártra állítanám a helyedben.) Ezen kívül minden rendben van. A történeted megfogja az olvasót, tehát csak így tovább! 


Összesen: 20/17 


További sikeres blogolást kívánok! 


3 megjegyzés:

  1. Drága Sakura!

    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, nagyon jól esett olvasni a soraidat. Igyekszem megfogadni a tanácsaidat is, amikért szintén hálás vagyok!:')

    Üdv.:
    xxRowena Mccall

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elnézést a téves fiókért, a barátnőm bejelentkezve maradt a gépemen:')

      Törlés
    2. Kedves Rowena Mccall!
      Nincs mit, örülök, hogy segíthettem és annak is, hogy jól esett az amit írtam. :)
      Semmi gond a téves fiókért. ;)
      Ui: Láttam, hogy már készítettél is egy szereplős oldalt, ami mellesleg nagyon jó lett. ;) Csak így tovább! :)
      Üdv: Sakura

      Törlés