2014. november 14., péntek

Interjú #23

Sziasztok! 
Most egy interjúval jöttem, ami Dianaról és az ő blogáról készült. 


1. Miért kezdtél el blogolni/írni? 

Nagyon tetszett az írás és a blogolás világa. Általában, ha valami megtetszik, akkor bele is kezdek, ezzel is így voltam. :)


2. Honnan jött a történet ötlete? 

A blogom egy Teen Wolf-os fanfiction, ha ezt lehet így mondani. Először csak néztem a sorozatot és bele raktam egy számomra szimpatikus karaktert, innen pedig már csak apróbb részleteket kellett kidolgoznom. 


3. Általában amikor írsz, elképzeled az adott jelenetet? 

Természetesen! Mindig magamat képzelem a szereplő helyébe, így nekem sokkal könnyebb megírni a szereplő érzéseit, gondolatait. 


4. Először papírra írtad a történeted, vagy már az elejétől kezdve a blogodra gépelted? 

Az elejétől kezdve gépen írtam (papíron lassan és rondán írok)


5. Milyen hosszúra tervezed a történetet? 

Előre láthatóan 5 évados lesz, de ha jönnek az ihletek, akkor mindenképpen folytatni szeretném. 


6. Mi motivál téged? 

Az, hogy minél több ember láthassa az én szemszögemből a történetemet. 


7. Szeretsz olvasni? Ha igen milyen műfajú könyveket? Van kedvenced? (Ha igen, mi az?) 

Igen, szeretek. Szeretem a sci-fi és a fantasy történeteket. Konkrétan egyet nem igazán tudnék kiemelni... 


8. Kinek ajánlanád a történeted? 

Elsősorban a Teen Wolf imádóknak, de akit érdekel egy jó kis történet természetfelettiekről, szerintem őket is érdekelné. 


9. Mesélnél egy kicsit a történetedről? 

Hol is kezdjem... Tipikus szerelmi történetnek képzelem, sok-sok izgalommal. Váratlan eseményekkel lesz tele, amelyekre senki sem fog számítani. :D Egyenlőre nem szeretnék többet elárulni. ;)



10. Mesélnél magadról? 

Teljesen átlagos lány vagyok. Amikor éppen nem blogolok, akkor bizonyára a tankönyveimet bújom, annak reményében, hogy így jó középsuliba tudok majd menni. Általában komolyan veszek mindent, de tudok irtó hülye is lenni. :D Szeretem a sorozatokat :3 Nah jó, szerintem ennyi elég is lesz... 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése