2014. november 6., csütörtök

Hát, ismét...

Borzasztóan haragszom magamra, amiért ilyen vagyok, de ismét nevet váltottam.
Ennek azonban most nyomós oka volt: Egy "kedves" bloggerina majdnem az őrületbe kergetett, folyamatosan emailokat írogat nekem még most is, és a chatemet is újítani kellett az egyik blogomon, mert az egészet ellépte egészen ronda... kifejezésekkel, amiket nem kívánnék senki számára. És, hogy ennek mi az oka?: "Elloptad a nevemet, te c@fka!"
Sajnálom, ha valaki már belezavarozott, őszintén, már én sem tudom követni...

Egy szónak száz a vége:
Kerestem egy [szerintem] egyedi, saját, és sehol máshol nem megtalálható új nevet, ami végül a Reason L. lett.

Mostantól így értek el, bárhol. :)

Ps.: Remélem, nem haragszanak rám annyira kedves Szerkesztő Társaim, igyekszem jó lenni :D
Továbbá, mivel a lentebb leírt momentumok léptek föl keserédes kis életemben, (*) nem tudok 10 blogot vállalni. Sajnos - és ez tényleg számomra is rossz -, korlátozódnom kell hatra. Az öt olyan snassz!

xx, Reason L.


Ismételten elmondanám, hogy amint időm engedi, 
megírom az elmaradt kritikákat,
*csak annyira elcsúsztam az iskolával kapcsolatban,
hogy be kell hoznom magamat.
Remélem, megértitek! :)*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése