2014. november 28., péntek

Bloody Revenge ~ By: Reason l.

Mivel eléggé sokáig eltűntem, és eléggé elmaradtam a dolgaimmal - mind itt, mind az életemben -, így gyorsan neki is álltam megírni a következőt, amit már olvastam egyszer. Még régebben...


Bloody Revenge
Katt!
Fejléc: Vagy öt percig meredtem a laptopom kijelzőjére, és próbáltam összeszedni magamban pár összetett, értelmes, jól megfogalmazott és pozitív irányú mondatot, sajnos eredménytelenül. Nem tudom, hogy miért alakult ez így, de mint egy kritika írónak, nekem is meg kell próbálnom:
Kimondom kerek perec, nem fogott meg. Illene a blog stílusához, tükrözi, hogy miről is szól - ami bevallom: nem a kedvencem -, eléggé kivehető, hogy milyen a hangulata, legalábbis számomra. A png-k szépen vannak kivágva, bár nincs rajta semmi extra. Még talán ide illik, de a háttered nem illik hozzá.Nem tudom eldönteni, hogy azért olyan az alapon lévő képek háttere, mert nem tudtad elmosni, vagy azért, hogy ne legyen olyan sötét, mindenesetre, ha a második opció az érvényes, akkor ez egy jó pont. A címen elgondolkodtam egy pillanatra... Először leírtam, összesen annyit, hogy keress más színt, esetleg betűtípust (bár azt jó), aztán hosszasan megnyomtam Reset gombot a klavin, és kijavítottam: Csak egyszerűen keress egy másik színt. Ha belegondolok, igazából nem is szükséges annyira, csupán számomra szembetűnő, valahogy nem eléggé kivehető.
10 / 7 pont

Design: Azzal kezdenék, hogy nyiss egy külön oldalt a versenyeknek, vagy tedd őket egy méretbe, mert, bár jó helyen vannak, akkor is zavaróak. Így van ez a legelső képednél is, ami ugye html-es - ergó elhalványodik, és felugrik egy szöveg -, beljebb van, mint a modulok széle! Ugyan ezt mondanám a "Novella versenyes" képről is. A legelső képednél egyébként látszódik a szöveg, mármint úgy is, ha még "érintetlen".
Tetszik az oldal kódja, nem tudom, hogy honnan  származik, de ha lehetséges, kommentben elküldenéd nekem? Tetszenek a html kódok, amiket alkalmaztál; nem vitted túlzásba, de éppen eléggé extravagáns, mostanság ugyancsak elterjedt ez a "Tovább olvasom" kód, de nem értem, mi értelme. Személy szerint nem szeretem, ha új lapot nyit meg, inkább lássam együtt az egészet, jobban élvezhető!
Viszont kihagyhatatlan: A betűtípus! Változtasd meg, bár ez sem létszükséglet, csupán zavaró. Nem tudom, hol használsz felkiáltójelet, a pontok zavaróak, mikor gondolkodnod kell rajta, hogy az e az.
A háttered pedig érdekesen fest, bár ezt már elmondtam egyszer fentebb is. Illene a fejlécedhez és az összképhez, de valahogy mégsem.
És így, utolsó pontomként megemlíteném: A Te oldalad a legelső, ahol találkoztam egy ilyen "extra" feliratkozó kóddal, még sehol sem láttam. Majdnem leszúrtalak, hogy rakj ki egyet, csak a Te érdekedben, de aztán egy "Ohh, mit veszíthetek?" sóhaj kíséretében klikkeltem egyet, és hoppláá!
10 / 8 pont

Történet: Mostanában egyre több ilyen témával foglalkozó történettel találom szemben magam. Ez valami mánia lett? Nem akarlak megbántani, nehogy félreérts! Annyi az egész, hogy nekem sem lelki erőm, sem jobb szó híván semmim sem lenne, hogy belekezdjek egy ilyen blogba. Nagyon szépen fogalmazol, jól használod az írásjeleket, minden esetben, ezért jár egy keksz! Egyetlen esetben találtam elgépelési hibát, helyesírásit egyáltalán nem. Ismételten megérdemelnél valamit, de imént inkább egy pacsival ajándékoználak meg. Már jó régóta nem került fel új rész... Pedig úgy fejezted be, hogy az olvasót érdekli, mi is lesz a következő fejezetben. Engem is, teszem azt. Jó pont, hisz ezt így kell, ha azt szeretnéd, hogy az érdeklődők visszalátogassanak a blogodra.
Legelőször elcsodálkoztam. II. --> számomra ez egy kettes... Aztán rájöttem, hogy a betűtípus! Fentebb már kifejtettem, mi is erről a véleményem.
10  /8,5 pont

Gratulálok mindazért, amit elértél, tényleg, és bocsáss meg, ha megbántottalak a véleményemmel, nem állt szándékomban!
xx, Reason l.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát!^^ A design nem az én érdemem, és őszintén szólva nekem tetszik...c:

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Mivel az én munkám volt a design és akkoriban meg voltam vele elégedve, és most- mivel sokak szerint fejlődtem - szeretném, ha megnéznétek a mostani design-t és arról mondanátok véleményt. Ha ez lehetséges akkor nagyon köszönöm^^
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anabelle!
      Természetesen lehetséges, pár napja már Miharu is kért kritikát és fel is írtam. ;)
      Amint elkészültem értesíteni foglak titeket a blogon. ;)

      Üdv: Sakura

      Törlés