2014. november 28., péntek

#10. kritika Reason L. - től ~ Ezért még megfizetsz!

Nem tudtam berakni a fejlécet, teljes design-es, "hátteres" - bocsánat, nem tudom, hogy hívják! - az alap, azt pedig ugye nem engedi lementeni. Továbbá vagyok olyan béna, hogy nem tudom, mégis hogyan kell képernyőt fotózni..
Ha kíváncsi vagy a blogra, katt >> ide! <<

Fejléc: Inkább a kinézet illene ide... De az gyönyörű! Láttam, hogy a szerkesztés és a design nem a saját kezedet dicséri, sőt, ugyan ezt az alapot láttam ugyan ezzel a modul elrendeléssel egy kiváló design oldalon is, bár azt már nem tudom megmondani, hol. Lehet, hogy színekben más volt, mégis, az alap ugyan az. Éppen eléggé zsúfolt, a színek pompásan passzolnak egymáshoz, szépen harmonizálnak a kékek. A lány nagyon szépen lett kivágva és elhomályosítva, de igazából ez nem Neked szól, még akkor is, ha Te is beleadtad a saját kezed és ízlésed. Tetszik, hogy ezt a fajta kódot használtad, mostanában egyre több helyen, vagyis blogon látom, és bevallom, én is ilyet szeretnék a nemrég beindult blogomhoz. Igazából nincs olyan, amibe bele tudnék kötni. Nem nagyon tudok több mindent hozzáfűzni, elmondani a fejlécedről, mert nagyon szép! Mégsem a tied...
10/9,5 pont - Azért, mert nem Te készítetted.

Kinézet, design: Az elrendezés eléggé pöpec. Sőt! A színek remekül illenek a fejlécedhez, és minden hangolódik mindenhez. Dicséretes, hogy egyből az információkkal kezded, majd utána jön a történet leírása. Szerintem az ahhoz kapcsolódó html-t lecserélhetnéd, valahogy elüt az összképtől. Ezen kívül minden megfogott, vagyis majdnem minden. A szereplők képei. Azok szerény véleményem szerint túl kis méretűek. Mutatósak, de nem kivehetőek.
A betűtípus tetszetős, semmi extra. A színek szépen harmonizálnak, igazából nem nagyon tudok belekötni bármibe is.
10/8,5 pont - Ismételten ugyan az a magyarázat, na meg a szereplők képei.

Történet: Már a prológus is tetszett. Nagyon szépen fogalmazol, meg kell hagyni. Legelső gondolatom az volt, hogy "Óhh, csak egy újabb tucatblog!", de meg kell mondjam: tévedtem! Engem épp eléggé megfogott, mint az alap történet, mint ennek a levezetése. Ismételten elmondanám, hogy szépen fogalmazol; átjönnek az érzelmek, humorosak a szereplők, jól is vannak "megalkotva". Tetszik, hogy nem tucat-karaktereket használtál. Nem tudom, hogy is hívják a valóságban a színésznőt, kit te főszereplőnek állítottál be a történetedben, de eddig még egy helyen sem találkoztam vele. Itt sem tudok igazából mibe belekötni... Még "csak" - kerekítve - húsz rész van fent, már így is sok minden történt, mégis van még néhány dolog, ami számomra tisztázatlan: és ez így van rendjén.
10/9 pont - Csupán az okból, mert nem érzem maximálisnak, de rossznak sem!

Véleményem szerint egy nagyon szép, és jól összeszedett/összeállított blogot tartasz fent és hoztál létre! Kérlek, nézd el nekem, hogy ennyit kellett várnod a véleményemre!

Ölel: Reason l.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is köszönöm a kritikát. Nem tudom, szokás-e választ írni hozzá, de szerintem így illik, meg van i spár dolog, amit hozzá szeretnéd tenni ahhoz, amit írtál.
    A designnál úgy vettem észre, csak az volt a problémád, hogy nem én csináltam, így ezen nem is tudok mit javítani. Ha csinálnék is magamnak valamilyet, nem sikerülne ilyen menőségűre, akkor meg az lenne a probléma, úgyhogy inkább beletörődök, hogy ehhez nem értek, és meghagyom a jelenlegit. Végül is azért csináltam blogot, hogy megismertessem másokkal az írásaimat, nem azért, hogy képeket szerkesztgessek.
    A kis képeket már mások is megjegyezték, de nem tudom észrevetted-e, ha rákattintasz, megjelenik teljes méretben.
    Érdekes, de elsőre mindenki azt hiszi, hogy az enyém tucatblog Te miből gondoltad? Kíváncsi lennék rá :D De örülök, hogy végül változott erről a véleményed.
    Írtad, hogy nem érezted maximálisnak, esetleg tudsz valami tanácsot adni, miben javíthatnék?
    Mégegyszer köszönöm a kritikát, és hogy benéztél a blogomra :)

    VálaszTörlés