2014. október 18., szombat

Új szerkesztő avagy Pierce O'Loew a közösség tagja


Kedves olvasók!

Az én nevem - mint a címből kiderült - Pierce O'Loew és mától - 2014. 10. 18. csak hogy pontos legyek - én is, eme közösség közé fogok származni, ami hatalmas megtiszteltetés! 
Elsősorban, drága szerkesztőtársaimnak-Issy Blogmagazin szerkesztőségének - szeretném megköszönni nekik, hogy felvettek engem és minden erejükkel támogatni fognak és elviselni engem, ami néha elég nehéz lesz, mit ne mondjak.
 Másodsorban - márha létezik ilyen szó- mindenerőmmel azon leszek, hogy segítselek benneteket és támogassam a bagázst!
És harmadsorban - ami már tuti, hogy nem létező szó- néhány apróság rólam, hogy tudjatok annyit, amennyit lehet. 16 éves, magas, vörös hajú leányzó sorait olvasod, aki nem csak írni-olvasni szeret, hanem  sportolni is. Én képes vagyok arra, hogy órákon át a könyvtár egyik sarkában olvassak egy könyvet, ami a fantasy műfajhoz közelebb áll.
Remélem ennyi elég lesz arra, hogy hozzám is bizalommal forduljatok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése