2014. október 24., péntek

#4. Kritika Raven K.-től ~ Eltűnt emlékezet


Hmm... a mai napon meghoztam a harmadik kritikámat, sok időt hagytam ki, amíg mindet elolvastam. Szerintem csúcs vagyok!:D
Tehát akkor:

Kinézet, fejléc: Olvastam, hogy nem a te két kezed csodás műved a fejléc, de akkor is szép munka! Egyetlen dologba tudnék belekötni, de igazából, ha nagyobb méretben nézzük, akkor még ebbe sem: A cím betűtípusa. Ezen kívül, de még ezzel is szép, rendezett és csodás munka, dicséret a készítőnek! Érződik rajta, hogy miről is szól tulajdonképpen a történet, tetszik a háttérben elhelyezkedő két png, és a fiú is szépen lett elmosva és oda illesztve. Lehet, hogy kissé túlságosan is el lett homályosítva, de így is csodás. Az az egyetlen észrevételem, ami ugye már a saját munkád, hogy nem tetszik, amikor valaki html-kódot rak a fejlécre, szerintem elrondítja az összhatást, engem kifejezetten zavar! Ezért a fél pont levonás. :)
10/9,5 pont - Gratulálok! Bár, tulajdonképp nem Neked..

Design: Szerintem, a hátteret le kellene váltanod, ez csupán egy jó tanács. Valahogy nem illik a mintázata a fejléchez, és ez elég szembetűnő.. A modulok elrendezése jó, mégis olyan érzésem támad tőle, mintha az egész el lenne kapkodva. Hiszen, kemény 2 mondatba összefoglaltad, miről fog szólni a történeted, amivel még csak nem is lenne gond, ( hiszen nekem is nagyon hosszú szokott lenni, amivel rendesen meggyűlik a bajom! ), csak mégis, a fogalmazáson is érződik, hogy mennyire felszínes. A "köszönet" késznél lenne egy-két észrevételem... Enter! Link! Továbbá, találóbb cím lenne az "Információk", nem? Hisz, az mindent összefoglal... Az oldalak elrendezése jó, engem mégis megzavart valami, a "Fontos információk"-nál: Az egész olyan álomszerű. Szó szerint, mintha egy álom helyen élnének. Bitangnak szobák, szép környék, nagy terek.. Jó is lenne. A szereplők képét jól összehozták, akiktől rendelted (ezt nem vált számomra nyilvánvalóvá a modul-jánál..), engem annyi zavar, hogy nem mind ugyan olyan méretűek. Ha már rendezett képek, lehetnének ugyan akkorák is, nem? Ettől függetlenül, szép munka, úgy összességében. A chat illik mindenhova, viszont a betűk színe... Nem lenne jobb valami halvány, nem ennyire erőteljes árnyalat? Szerintem - de ez megint ez én véleményem, szokásom csak úgy kitérni.. -, jobban illene a fejlécedhez például egy világosabb kék, esetleg.. barna. Szerintem az megbolondítaná a képet. Csupa jó értelemben! A szereplőknél pedig miért nem egy méretű képet tettél be a szereplőkről? Továbbá az a néhány (tényleg kevés, szinte semmi) html-kód, amit alkalmaztál, és a CSS kód is jól mutat, ezek tetszenek.
10/9 pont - Szép munka, tekints el a negatívumoktól! Én csak gratulálni tudok, ezt mutatja a pontszám is! :)

Történet: Különleges, hogy egymás után 2 ugyan olyan blogot kritizálok, nem? Az előzőben is szinte ugyan azok voltak az alapok! A lány elveszti az emlékeit.. Miért kell mindennek erről szólnia? Elhiszem, hogy egy nagyon szép alapot és hátteret ad, de ha rákeresel, bizony észre kell, hogy vedd, hogy minden második blog erről szól, hisz mindenki hasonlóan gondolkodik! Mindenki szeretne egyedit alkotni, miközben biztos, hogy valakinek ugyan az a gondolat serkent fel az agyában...
Ettől függetlenül, a fogalmazásod szép, csak úgy érzem, kissé elsieted ezt az egészet. A prológusod egészen elképesztő, de sajnos nem a jó értelemben. Te is elkövetted azt a hibát, amit oly' sokan: tő mondatokban, szárazon ismertetted a főszereplő lány eddigi életét. Ezzel alap járaton még nem is lenne baj, hiszen, van olyan, akinek kifejezetten ez tetszik, hisz így megtudjuk az alapokat, a lány hátterét, és betekintést nyerünk az író agyába, még ha nem is szerette volna. Bocsánat, rossz fogalmazás: Megtudjuk, hogyan is képzelte el a történetet, honnan indult ki. Remélem, így már érteni fogod, mikor begépelt soraimat elolvasod. Hopp, egy rím! :D De jó vagyok! Visszatérve a prológusodra: Miért nem a testvérei ültek mellette, a balesetkor a kocsiban? Rossz a logikám, mégis biztos vagyok benne, hogy azért, hogy vihess bele egy csavart, amit meg is tettél. Egész furcsa módon.. És, lenne még itt egy apró dolog, amit a legelső fejezetben vettem észre: A dokik nem a teljes nevükön szólítják a betegeket, még akkor sem, ha magázódnak, aki azért ugye normális, és mindennapi. Már a prológusodban is azonnal elárultál szinte mindent! Nem tartanának életben - legalábbis szerintem, még ha ez morbidul is hangzik! - egy lányt 2 évig, majd, mikor felébred, nem kezdenének vele ilyen módon társalogni.. Ellenőriznék, aztán még jó néhány napig bent tartanák megfigyelésre. A végét megpróbáltad "figyelem felkeltőn" befejezni, ami bizonyos szempontokból sikerült is.
10/8 pont - Lehet, hogy kevesebb pontot kaptál, mint a fentikben, de akkor is ezt mondanám, tulajdonképp magamat ismételve, ami egy borzasztó szokásom!: Hajrá! ;)
 
Egyik mondatommal sem akartalak megbántani, ám ha mégis sikerült - csúnyán megfogalmazva -, akkor azért elnézést kérek! Gratulálok egyébként, amiért szépen összehoztad a történetedet, és a fentebb leírtaktól eltekintve szépen is vezeted.

xoxo, Raven Kiss

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése