2014. október 24., péntek

#3 Kritika Raven K.-től ~ Elveszett emlékek


Elveszett emlékek
Katt!
Kinézet, fejléc: Fhú.. Nem is tudom, mit mondjak.. Mivel, az "információk" modulnál üresen lett hagyva, hogy mégis ki kezét dicséri a fejléc és design, de nem is baj.. Hirtelen azt sem tudom, mit mondjak. Nem találom a szavakat.. De csak el kell kezdenem, még akkor is, ha nehezen. A lány, név szerint Lisa Tellbe, alias Rosetta még szép is lenne, ő szépen ki lett vágva, szépen el lett mosva. Engem csak a srác zavar - vagyis, bocsánat, Alonso- , aki szerintem - és hatalmas bocsánat a szavaimért -, borzasztóan néz ki. Akarom mondani, borzasztóan lett elmosva. Ismét egy"sajnálom", hisz mondatom első része is igaz, nem vagyok Forma1 fan, nem szeretem Őket, és, sok sok fan-nal ellentétben szerintem még csak nem is helyesek. Rendben, nem akarok gonosz lenni, tényleg nem, de én így gondolom, de lehet, hogy durván közbeszól, hogy perpill. számomra csak egyetlen fiú létezik a világon...
A cím nem illik oda, valahogy túl kicsi - mint, ahogy most megnéztem, a srác mérete is a lányhoz -, én nagyobbra, és más betűtípusra is váltottam volna/váltanám. Továbbá, kifejezetten zavar, hogy ha rámegyek, elhalványodik, és "összemegy". És, ami miatt jár egy fél pont: látom rajta, érződik rajta, hogy Forma1-es blog, és, hogy valamilyen emlékekről lesz szó. Viszont, nem igazán értem, mit keres ott az a rózsaszín kulcs... ami rosszul lett elmosva!
10/7.5 pont - Sajnálom!

Design: Ami legelőször feltűnt, az a modulok elrendezése. A chat-et rakd lejjebb! Így lenne jó, ha a moduljaidat nézzük: Rövid ismertető; menü - rövid ü-vel, könyörgöm! - trailer; információk; chat; saját blogjaim; csere-bere; Magamról.
A háttér számomra nem passzol a fejlécedhez, inkább olyan.. például barnásat kellett volna választanod. Nem igazán értem, miért a kék szín dominál, ha a fejlécben nincs is kék, vagy csak nagyon halványan, de végül is mindegy, ha az összhatást nézzük, akkor szép! Akkor tetszik.
Szerintem, ha a moduloknál is ott van a trailer, akkor felesleges kiraknod az oldalakba is. Vagy az egyikbe, vagy a másikba, de semmiképp ne mindkettő helyre! (Szerintem inkább maradjon az oldalaknál, ott jobban mutat. :)) Nem használtál semmilyen html-kódot, ám, szerintem nincs is rá szükséged. Anélkül is egy szép, kerek egész. Viszont, azt még kötelességemnek érzem megemlíteni, hogy a "Rövid ismertető"-nél lennének gondjaim.. Itt is, mint a szereplők képeinél is ugyan az a gondom - hogy elhalványul és lekerített lesz -, de sebaj, egyedi. A szövegben lennének észrevételeim: szóköz! És, miért nincs kint a számláló?!
10/8 pont - jókedvem, és a néhol előforduló szép dolgok okául. :)

Történet: Egy mondattal kezdenék: sablon. Nagyon sajnálom, hogy folyamatosan csak belekötni tudok mindenbe, és hidd el, hogy nem szándékom megbántani, sőt, a lehető legkisebb dolgokat is megdicsérem, és őszintén örülök is neki, de, mivel kritikákat írok, és az őszinte véleményemet írom le (azt kell, és így is érzem jónak, még akkor is, ha kellemetlen..), ezért úgy érzem, ezt el kellett mondanom. A prológusod egészen érdekes, hisz, amilyen szépen elkezdted, és amilyen mosollyal olvastam, hiszen magam előtt láttam, annyira elsietted a végét. Szerintem, ha már prológusról beszélünk, akkor két választás tárul elénk: Vagy a múltját tárjuk az olvasó elé, vagy a jelent, belecsempészve egy kis ismertetővel. A te esetedben létrejött a 3.-as pont, ami annyit takar: Szépen elkezdted, a dőlt betűs rész elég is lett volna, csak, miután annak vége lett, szinte elhadartad. Oda inkább illett volna az, hogy írsz egy kicsit Fernando szemszögéből, és akkor kész, meg is van oldva az igényes előzetes.
Ismét előjönnék a "sablon sztori"-val, hisz nemhogy, hogy dögivel jönnek a Forma1-es blogok, hanem még a karakterek, és az alap sztori is mindennapinak, és agyonhasználtnak mondható.
A legelső rész... nem akarlak megbántani, hidd el, hogy tényleg nagyon igyekszem szépen fogalmazni! Mindenhol azt olvasom, és látom, észreveszem, és ennek minden szinonimája illene ide, mit is csinálok, hogy nem lehet, vagy nem tanácsos úgy elkezdeni egy történetet, ahogyan Te (is)csináltad. Tetszik, hogy ilyen formában írod a sztoridat, de akkor is folyamatosan a "Sablon!", "Sablon!", "Sablon!" felirat lebeg lelki szemeim előtt. Tényleg borzasztóan sajnálom!
10/8 pont - Nem akartalak megbántani!

Magamat ismétlem, ami egy rossz szokásom, hogy borzasztóan röstellem, amiért folyamatosan csak a rossz dolgokat vettem elő, de hidd el,
hogy összességében egy csodás blogot hoztál létre, és tartasz fent. Gratulálok, amiért van 4 feliratkozód, és, amiért sokat "küzdesz", szépen fogalmazol a történet során. :)
 
xoxo, Raven Kiss


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése