2014. szeptember 2., kedd

Kritika-Never Good Enough


                                                              Bia Joy-Never Good Enough


Kinézet: 
Már első látásra is látszik hogy ez egy igényes, jó blog. Tudom hogy semmit sem a külsőről kell megítélni, de a blogod nem az a tipikus blogfajta aminek az ember meglátja a designét és rá is kattint felül a kis x-re. Olvastam hogy nem saját a designed, gratulálok a készítőjének, nekem nagyon tetszik, egyből meggyőzött. Nem is tudok a kinézetről mást mondani. ;)

Történet: 
A történeted is épp olyan meggyőző mint a designed (ha nem jobban). Az oldalsávban kiírt bemutató alapján, nekem egy sablonblognak tűnt. A lány elmegy egy tehetségkutatóba táncolni, az esélyt megragadva és ahogy azt az ember gondolja "biztos megnyeri és beleszeret egy fiúba aki természetesen viszonozza hisz a lány tehetséges, szép, táncos..stb. Mivel sok rész volt fenn, konkrétan egy befejezett blogot olvashattam, a prológust az első, hatodik, tizenkilencedik és huszonhetedik fejezetet, plusz az epilógust tudtam elolvasni, mert elég hosszúak is a bejegyzések. De ennyiből is megítéltem hogy ez egy eredeti történet, amit én is szívesen olvasnék. Igazából csak az prológust az epilógust és két fejezetet terveztem elolvasni. De belemerültem az olvasásba, és úgy tervezem hogy a többi fejezetet is el fogom olvasni. Mindenkinek nagyon-nagyon ajánlom a blogodat, mert érdekesen, lazán, mégis összeszedetten írsz. Választékos a szóhasználatod, jól használod a különleges szófordulatokat, és humorból se volt hiány. A szereplőket még ennyiből is megszerettem, bár így néha nehéz volt követni a neveket, de ez csak a hiányosságaim miatt van. Alig találtam helyesírási hibát, pedig hosszúak a fejezeteid, bár nem is igazán figyeltem oda mert elmerültem az olvasásban.  Bocs, de nem tudok többet írni, mert továbbra is csak dicsérni tudnálak. Mindenesetre gazdagodtál egy új feliratkozással. :)

                                                                                      Łulu voltam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése