2014. augusztus 22., péntek

ŁuLu bemutatkozik

 Sziasztok én volnék az új kritikaíró, ŁuLu!
Nem vagyok túlságosan jó az ilyen bemutatkozó szövegekben, de a rend kedvéért megpróbálkozok vele. :)
Nagyon örülök hogy Haruno megkért hogy csatlakozzak a bloghoz, mert még újnak mondhatom magamat itt a bloggerek világában, főleg a design pályán. Úgy gondolom így könnyebb lesz elindulnom, és remélem hogy tudok valami hasznosat nyújtani nektek.
 Magyamról annyit mondanék hogy 13 éves lány vagyok, aki szeret blogolni és segíteni. Ez a kettő tulajdonságom (kettő a sok közül) oda vezet hogy kritikákat írjak nektek. :) Szeretek írni, olvasni, zenélni, zenét hallgatni. Rajzolni, énekelni és táncolni is szeretek, de nem kifejezetten tudok, emiatt inkább az élvezet részét tartom meg magamnak. Társasági ember vagyok, egyedül elvesznék a rengetegben. Szeretem a disputát, ami (aki nem ismeri, sokan vannak így ;)) egy olyan "sport" ahol két csapat érvekkel mérkőzik meg egymás ellen, és egy állítás köré érvrendszert építenek együttes erővel, és végül azt emberek és bírók előtt kifejtik. (Disputáról bővebben itt.)
 Ezt csak amiatt mondtam el, mert ez a játék nem túlságosan elterjedt, de nagyon jól fejleszti a beszéd és a vélemény nyílvánítás készségét. A kritikáimban az én őszinte véleményem fog megjelenni, persze nem leszek durva, ha esetleg negatívumokat kéne leírni (Adja Isten ne kelljen! :)), inkább segítő jelleggel próbálom megfogalmazni.
 A kritikát tőlem lehet egybe, külön csak kinézet és csak történet kategóriában kérni.  A rendeléseket pár napon belül el is készítem. A késésről és az egyéb szünetekről mindenkit értesítek.
 Valamint ma utazok el, szeptember elsejétől én is aktív leszek ezen a blogon.
Hát ez a bemutatkozás eléggé rövidre sikeredett, de szerintem nem húzom tovább.
                     
Mindenkinek jó nyarat, élvezzétek ki az utolsó perceit!                                 ŁuLu voltam                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése