2014. augusztus 19., kedd

Kritika #55 - You changed my life (Csak kinézet!)

You changed my life  


A fejléced nagyon tetszik! Gyönyörűen kivan dolgozva, még az apró kis részletek is. A háttérben a képek szépen vannak elrendezve, nem keltenek zsúfolt hatást. Egyedül az a szemet nem értem a fejléceden a lány fejénél, szerintem az egyáltalán nem kéne oda. A felírat is szép, tökéletesen olvasható. A háttér illik a fejlécedhez és minden máshoz a blogodon, ezáltal a kinézet igényes és harmonikus. A blogodon minden passzol mindenhez, a színek harmonizálnak egymással, tökéletes az összhang és a harmónia is. 
Az oldalakban és a modulokban is minden a helyén van. A kódok amiket alkalmazol nagyon jók! A modulsávban ahova az információkat írtad, szerintem állítsd át a betűk színét eggyel sötétebbre, hogy jobban olvasható legyen és ne olvadjon bele annyira, ezen kívül adj neki egy címet is mert így olyan mintha csak ott lenne valami a "semmi" közepén. A chat is tökéletesen illik a blogodhoz. A modulok sorrendje jó, viszont szerintem a cseréknél állítsd át, hogy ne legyen az összes látható csak mondjuk tíz vagy öt darab (a legfrissebbek). Az oldalak kódja is szép. Az oldalakban is minden a helyén van, viszont én a helyedben változtatnék egy kicsit a sorrenden, a "Díjakat" a "Versenyek" alá raknám. Ezen kívül minden tökéletes az oldalakban.
A betűk színe, mérete és típusa is megfelelő, a szöveg tökéletesen olvasható. A szöveg sorkizárt.

Végezetül a blogod szép, szerintem az oldalakban a "Díjakat" a "Versenyek" alá rakd ki és minden tökéletes lesz. (Ezen kívül még a cseréket állítanám át, de ez a te döntésed.)



További sikeres blogolást kívánok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése