2014. augusztus 20., szerda

Interjú #19

Sziasztok most egy interjút hoztam, amely Crucianról és az ő blogáról készült.


1. Miért kezdtél el blogolni/írni?

Mindig is hajlottam az írás felé, ez már jó pár éve kezdődött. Kisebb novellákról, esszékről van szó, amiket nem publikáltam. Az egyik ismerősöm mutatta meg a blogger világ rejtelmeit és hosszas gondolkodás után végül regisztráltam. A történet, amely már azelőtt kész volt, mielőtt publikáltam volna, két barátnőmnek küldtem át a részeket és ők voltak az első olvasóim. A bátorításukra kezdtem el blogolni.

2. Milyen hosszúra tervezed a történetet?

Az elején még csak tíz részre terveztem, nem izgatott különösebben a folytatás, de aztán mégis meggondoltam magam. Az olvasók, a kommentek, amiket a részekhez kaptam (nem kell itt 70 pipára és 30 kommentre gondolni) jól estek és tovább szőttem a történetet. Új karakterek, új helyszínek s végül már a bűvös 33. fejezetig jutottam, ahonnan egyenes út vezetett a második évadig. A legújabb évad fejezeteire tekintve  körülbelül csak 20 rész lesz és vége.

3. Honnan jött a történet ötlete?

Sok fanfictiont olvastam és szerettem volna egy olyat, amit én "irányítok". A karaktereket én találom ki, a szálakat én mozgatom és akár teljesen más végkifejlete is lehet a történetnek, mint amire számítanak.

4. Mi motivált téged?

Az olvasóim, egyértelmű. :) Az első évadot még valahogy megírtam, de a második évadra fejlődtem egyik kicsit, a történet is teljesen más lett, új lehetőségek, szóval ez motivál.

5. Érezted már úgy egy-egy fejezet után, hogy nem érdemes tovább folytatnod az írást?

Ohó, nem is egyszer. Rengetegszer volt ihlethiány, egy hónap kihagyás, "utálomazegészet" felkiáltások.Ismerős.

6. A főszereplőid belső tulajdonsága mennyire hasonlít a te belső énedhez?

Hát, igyekeztem olyan jellemeket kitalálni, akik egy kicsit hasonlítanak az átlaghoz, de nem sablon karakterek. Mert szerintem egy ember jelleme nem határozható meg egy szóval, mint például "vicces" , "csendes" vagy az "érzelmes". Mindenki sokrétegű, ahogy a karaktereimet is próbáltam felépíteni.

7. Amikor írsz, beleképzeled magad a szituációkba, és aszerint írod meg, ahogyan te cselekednél?

Beleképzelem magam a szituációba, de nem igazán úgy történnek az események, ahogy én cselekednék.

8.  Előre megtervezed az eseményeket, vagy csak leülsz írni és hagyod, hogy spontán szülessenek meg?

Írok néha jegyzeteket, de legtöbbször spontán dolog lesz belőle.

 9.  Van valami szokásod írás közben? Mondjuk zene hallgatás, vagy hogy csak a nap egy bizonyos szakaszába tudsz írni.

Nincs. Akkor írok, amikor tudok.

10.  Mesélnél magadról? 


Hát...Nem igazán szeretnék egy életrajzot most hirtelen megfogalmazni, elég ha az olvasók annyit tudnak rólam, hogy egy blogger vagyok a sok közül. :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése