2014. július 11., péntek

See you guys!

Sziasztok!

Sajnos eljött ez a nap. Már hiába próbálok, nem tudok időt szakítani a kritika írásra, még akkor sem ha nyár van. Hiszen mint tudjátok van 4 blogom és az egész nyaram tele van programokkal. Próbáltam időt szakítani a kritikákra, de mire odáig eljutottam, hogy elolvassak egy blogot, már lassan éjfélt ütött az óra és hulla fáradt voltam. Szóval sehogy sem jött össze a dolog. Sajnálom. Őszintén sajnálom a dolgot. Bocsánatot kérek azoktól akiknek nekem kellett volna megírni a kritikájukat. Nem szándékosan tettem ezt és mikor belevágtam ebbe akkor még nem tudtam, hogy ez lesz, hogy itt kell hagynom ezt a remek társaságot. Bocsánat.
Remélem nem haragszotok rám nagyon.
Ha mégis lesz időm akkor ígérem visszatérek és folytatom, de addig is; Viszlát srácok!

Puszi: Rosetta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése