2014. július 11., péntek

Kritika #48 - Blagiék blogja

Blagiék blogja 


Kinézett: 

A fejléced nagyon tetszik, egyedi és ötletes. Nincs telepakolva felesleges dolgokkal, ráadásul azonnal rájön az aki rátéved a blogodra, hogy ez egy animés blog. A blog háttere is tökéletesen illik a fejléchez. A színek harmonizálnak egymással, minden passzol mindenhez. Jó ötlet volt, hogy sötét színeket alkalmaztál, ezáltal a harmónia is kiváló a blogodon. 
Az oldalak elhelyezése is ötletes, ráadásul a betűtípus is nagyon szép! A fejezetes oldalad is tetszett, jó ötlet volt, hiszen így azok is visszatudják könnyedén olvasni az adott fejezeteket akik csak most kezdték el a történet olvasását. A díjak oldalad is jól meg van csinálva. Én viszont hiányolom a szereplős oldalad. (Szerintem jó lenne ha csinálnál egyet.) 
A modul sávban a "Pötyögések" c. modulod szerintem felesleges, hiszen ott van a fejezetes oldalad. Ezen kívül a modul sávban is minden a helyén van. A sorrend jó, a chat is tökéletesen illik a bloghoz. 
A betűk mérete megfelelő, nincs túlcicomázva, tökéletesen olvasható. A szöveget szerintem állítsd sor kizártra, mert úgy sokkal szebb lesz, ráadásul igényesebb kinézetett biztosít. A kurzorod is nagyon tetszett. 

(Egy kis apróság: Visszamentem az első bejegyzéseitekhez. A későbbiekben majd figyelj arra, hogy ha valamit bemásolsz ne legyen fehéren a szöveg kiemelve! A betűk mérete legyen azonos, mert ha különböznek a méretek akár egy bejegyzésen belül is akkor azok zavaróak lehetnek. A betűk színe se legyen nagyon különböző, ez a fehér amit alkalmazol szerintem tökéletes.)


Értékelés: 10/7


Történet: 

A "blogotok" először nem egy történetes blognak indult, de ahhoz képest valami fantasztikusat hoztál ki belőle! 
A fejezetek hossza megfelelő, izgalmasak, kíváncsivá teszik az olvasót. A bejegyzéseken belül szépen tagolod az egyes részeket, helyesírási hibát nem találtam. Szépen fogalmazol, bő a szókincsed. Nem sietsz, lényegre törő vagy, ami jó! 


Értékelés: 10/10


Végezetül a blogod kinézete szép! A fejléced egyszerűen fantasztikus lett! A fejezetes oldalad is nagyon tetszett, de szerintem a későbbiek folyamán készíts egy szereplős oldalt. Ha megfogadod a javaslataimat szerintem egy csodás kinézetett fogsz alkotni. A történeted érdekes, megfogja az olvasót, tehát csak így tovább! 


Összesen: 20/17



További sikeres blogolást kívánok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése