2014. július 10., csütörtök

Goodbye...

Sziasztok!

Nem is tudom, hogy hol kezdjem. Úgy döntöttem, hogy egy kisebb időre elvonulok. Bezártam a saját blogomat és most kilépek innen is. Nagyon jó volt veletek lenni, együtt dolgozni. Összebarátkoztam, tanultam a mesterektől. A főbb okom, amiért abba hagyom mindezt: idő hiány és megkötözött kéz. Idő hiányba szenvedek, mert nincs időm, mindennap leülni és elkészíteni a megrendelt fejléceket. Jönnek a táborok, a családi nyaralások. Másrészt, meg van kötve a kezem, mert nincs internetem, egy ideje. Most sem otthon vagyok. Egyik jószívű barátnőm engedte meg, hogy a gépéhez üljek, és úgy írjam meg a blogom részeit, és úgy készítsem el a rendelt fejléceket, meg ezt a bejegyzést. Nem tudok többet mondani, pedig volna mit, de nem jut eszembe semmi. Ne haragudjatok rám, emiatt, én sem így terveztem. Sosem fogom elfelejteni, ezt a kedves, segítőkész, megértő csapatot. 

További szép napot!






Goodbye...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése