2014. május 21., szerda

Kritika - War Because Of Love

War Because Of Love

Desing:
A fejléc szép, letisztult. Rajta van a két legfontosabb főszereplő.Nem túl zsúfolt és remekül kifejezi azt, hogy nagyjából miről szól a történet. A háttér és a fejléc színei összhangban vannak egymással. A moduloknál nem találtam hibát. Illetve szerintem jobban nézne az ki, ha mindent egy oldalra tennél, mert nincs annyi belőlük, hogy érdemes lenne két oldalra pakolni őket. De ez az én személyes véleményem.
10/9

Történet:
A fogalmazásod jó. Nem részletezel túl semmit és a legfontosabb részekre mindig odafigyelsz. Először bonyolultnak tűnt a történet, de a részeket olvasva egyre több dolgot értettem meg. Ez részben jó, de részben rossz is. Ugyanis vannak olyanok akik ha nehezen érthető szöveggel találkoznak akkor rögtön abbahagyják az olvasást. Ezért azt tanácsolnám, hogy a fontosabb részletekre jobban térj ki és próbáld meg egyszerűbben leírni. Ezáltal érthetőbb lesz és több olvasót vonzasz.
Az írásmódodon látszik, hogy ez a történet a középkorban játszódik. Legalábbis nekem a középkor jutott róla eszembe. Persze itt vannak természetfeletti dolgok, de már abban a korban is hittek a varázslatokban meg az ilyesmikben, szóval ez így passzol egymáshoz.
10/9

Összevetve:
Nekem nagyon tetszik az alap sztori és a szereplők jellemei. Szerintem ez egy remek történet lesz. Csak így tovább!

Összesen: 20/18


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése