2014. május 8., csütörtök

Kritika # 76 - A werewolf's life


Design: 
 Fejléc szerintem teljesen tökéletes.  Nagyon jó, hogy  nincs rajta sok minden csak, néhány szereplő.  És a két főszereplő is ki van emelve, ami jó, mert ha ők is beleolvadnának a fejlécbe, akkor talán elvesztené a varázsát.  Szóval a fejléc nagyon jó, viszont szerintem a háttér nem illik hozzá.  Ha a fejlécen nem kék szín, hanem zöld lenne  a háttér, akkor már jó is lehetne.  Ezek a hátterek jobban illenének hozzá.  Kép1 Kép3  Kép3  

10/9,5

Történet:  

A történet maga nagyon tetszik. Talán az is közrejátszik, hogy én is nagy Teen Wolf rajongó vagyok.  Szóval a történet nagyon jó és tetszik, hogy nem a sorozat történései szerint csinálod, hanem beleviszed a saját fantáziádat is.  Nekem csak azzal van egy kis problémám, hogy a pontok, vesszők felkiáltó jelek stb, után nem hagysz szó közt. És ugye ez nagyon fontos lenne, mivel így egybefolyik az egész és nehezebb olvasni. 

10/ 9,5

Összeségében:   
 Nagyon tetszik a blogod és csak sok sikert tudok kívánni, és remélem, hogy sokkal több feliratkozód is lesz. Mert megérdemled. :) 

20/19
Millió puszi. Eszti. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése