2014. május 17., szombat

Interjú #2

Sziasztok! 

Ismét egy interjúval jöttünk, az interjú Lehoczki Lucaról és az ő blogáról készült. 


1. Miért kezdtél el blogolni/írni?

Valamiért nagyon rákaptam a blogok olvasására. Aztán egyszercsak bevillant, hogy kéne nekem egy hobbi, és mivel írtam már könyvet, verseket, így akkor most a blog. És imádom:)


2. Milyen hosszúra tervezed a történetet?

Nem terveztem meg előre, milyen hosszú lesz, ahogy alakul a történet, majd úgy jön a vége is.


3. Honnan jött a történet ötlete?

Csak úgy kipattant. Bár lehet, hogy olvastam egy ilyet, és akkor így... Nem tudom, megálmodtam :)


4. Mi motivált téged?

Hogy majd ha eljön az ideje, sikeres író lehessek.


5. Érezted már úgy egy-egy fejezet után, hogy nem érdemes tovább folytatnod az írást?

Néha-néha, de ez inkább kedv-függő nálam:)


6. A főszereplőid belső tulajdonsága mennyire hasonlít a te belső énedhez?

Eléggé. :D Tudok őrült is lenni, gyerekes,  de komoly és felelősségtudó is¡


 7. Amikor írsz, beleképzeled magad a szituációkba, és aszerint írod meg, ahogyan te cselekednél?

Igen, mindig.  Előttem van az egész, és próbálom életszerűen is megírni.


8.  Előre megtervezed az eseményeket, vagy csak leülsz írni és hagyod, hogy spontán szülessenek meg?

Néhány dolgot jó előre megtervezek, vannak nagy és kis gondolatok is. Összeírok fontosabb, a sztori szempontjából lényegesebb dolgokat, és ha odaillik, előszedem és belerakom.


9.  Van valami szokásod írás közben? Mondjuk zene hallgatás, vagy hogy csak a nap egy bizonyos szakaszába tudsz írni?

Zenét azt mindig hallgatok, anélkül nem megy. Van, hogy írok egy kicsit, aztán, ha "elfogy az ihlet", akkor inkább abbahagyom, majd később folytatom.


10.  Mesélnél magadról?


Húha... Gyerekes lelkű vagyok, komolyan lázba tud hozni, hogyha mondjuk meglátom a Némó nyomában című film reklámját, hogy nemsokára adják:D Bár még van időm, de már most elkezdtem tervezgetni a jövőmet és azon agyalok, mi is akarok majd lenni (jelenleg ez az író:)) Kezdek kicsit átmenni a gót-stílusra, inkább a rock-osabb számokat kultiválom. De mindent meghallgatok, amit elém raknak. Utálok tanulni, de ki nem?:D 

By: Swarley és Sakura 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése