2014. április 17., csütörtök

Kritika #72 - Flashback [Liam Payne Fanfiction]



Sziasztok!


Ez lenne az első hivatalos kritikám:)
Még az elején szeretném leszögezni,hogy ha valaki egy picit rosszabb kritikát kap tőlem az nem azt jelenti,hogy rossz a blogja,mert én csak segíteni szeretnék és ötleteket adni:) Tehát egy rossz kritika még csak véletlen sem azt jelenti,hogy abba kell hagynia a blogot,hanem azt,hogy ami nekem nem tetszett benne,azon javíthatna és akkor jobbá tehetné az egészet:)


Flashback [Liam Payne Fanfiction]





Design:
A blogod kinézete nekem nagyon tetszik.A színek passzolnak egymáshoz és a fejléchez,ami szerintem gyönyörű.Minden rajta van,aminek lennie kell,mégsem túlzás.Az oldalsáv is szépen fel van építve és a betűtípus is tetszik.Meg kell említenem még a szereplőkről is a képeket,azok is nagyon szépen meg lettek csinálva és illenek a blog témájához és kinézetéhez is.
Összességében nekem teljes mértékben elnyerte a tetszésem,ugyanis figyelemfelkeltő és van benne valami,ami olvasásra ösztönzi az embert.

Story:
Wow...Hihetetlenül jó az alapsztori.Még csak az első rész van fent,de szerintem a világon nem létezik olyan ember,akit ne ragadna magával ez a történet.
Az alaptörténet izgalmas,magával ragadó,szívszorító,zseniális.
Egy lány,aki a halált választja és ennek a tragikus eseménynek 13 ember az okozója.Köztük Liam Payne is,akinek lövése sincs róla,hogy ő miért van benne ebben a listában.Egy szomorú és szívszaggató történet a szerelemről és a bosszúról.
Ami pedig az írásodat illeti:gyönyörű.
Hosszúak a részek,aminek minden olvasó örül,nincs egyetlen hibád sem,a szöveget pedig úgy fogalmazod meg,hogy mindenki teljesen áttudja érezni a szereplők érzéseit,tisztában van a gondolataikkal.Nem hanyagolod el a részleteket,ami fontos,így mindenki tisztában van a dolgok történésével.

Összességében:
Nem gondoltam volna,hogy már az első hivatalos kritikámnál ilyen gyöngyszemet találok.Sok sikert neked a blogolásban,ami garantáltan meglesz.Ilyen izgalmakkal teli,magával ragadó történettel és írás stílussal nagy sikerek állnak még előtted.:)


  További szép napot és jó szünetet mindenkinek!!:))
                                                                             xx Stella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése