2014. április 26., szombat

Kritika - My Life Is The Fall Out Boy


My Life Is The Fall Out Boy

Desing:
A háttér egyszerű,de nagyon passzol a fejléchez.A fejlécből nem nagyon lehet kiolvasni semmit,viszont nincs telerakva felesleges dolgokkal.Így nem igazán tudom elképzelni azt,hogy a lány hogyan néz ki.A modulok elhelyezkedésében/kinézetében nem találtam semmi hibát.Illetve a látogatók száma szerintem jobban mutatna egy kicsivel lejjebb.Egy valamit még hiányoltam.A szereplők oldalon csak a 2.évad szereplői vannak fent,így nagyon nehezen lehet elképzelni,hogy Sonia hogyan néz ki,hiszen a fejlécen is a 2.évad szereplői vannak fent
A kinézetben szinte nem is találtam hibát.Egyszerű,szép és letisztult.
10/9

Történet:
Érdekes,izgalmas és vicces.Leginkább ezzel a három szóval lehet jellemezni a történetedet.Egy kicsit talán jobban kifejthetnéd a történetben,hogy a szereplők milyen jellemekkel rendelkeznek.Mert ezt nem elég az "adatlapjába" beírni!A történetben is éreztetni kell az olvasóval,hogy például ez a lány vicces és imád hülyéskedni.A fogalmazásodon is van mit javítani.Például a fontosabb részeket jobban részletezhetnéd.
A helyesírásodban nem találtam hibát.
10/8,6

Összességében:Ez egy nagyon jó történet amiben van pár apró hiba,de nem minden dolog tökéletes.Csak segíteni szeretnék neked a tanácsaimmal,hogy minél jobb legyél és minél többen olvassák a történetedet,hisz a hibák ellenére van tehetséged hozzá.Sok sikert a folytatáshoz!

Összesen:20/17,6

U:I:Ha rosszat írok a blogodról akkor az nem azt jelenti,hogy nem tetszik!Csak segíteni szeretnék neked,hogy minél több olvasót szerezhess.Egyébként én is szeretem a FOB-ot! :)

Üdv:Rosetta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése