2014. április 26., szombat

Kritika 8.

Sziasztok! :)

Egy újabb kritikával készültem el. Nagyon boldoggá tesztek azzal, hogy lefoglaltok. Igazán érzem, hogy érdemes volt csatlakoznom ehhez a bloghoz. Hülyén hangzik, de jól esik az 5 pipa az előző két kritika alatt. Ezek szerint értelmes és jó kritikákat írok. :)
Rendeljetek nyugodtan a hétvégén most kivételesen korlátlan mennyiségű  szabadidővel rendelkezem, amit a blogger világára fordítok. 
Már most szeretnék szólni, ha addig nem érkeznék újabb rendeléssel, hogy jövőhét keddtől-vasárnapig ismét nem leszek aktív. Ha ez alatt az idő alatt rendeltek tőlem, akkor hétfőn vagy kedden fog érkezni a kritika, mert érettségi szünetben lesz időm rá.
Na, nem fárasztalak titeket tovább, kicsit túlpörögtem ugyanis végre kialudtam magam.

Kritika 8.

Történet / Szereplők:

A rövid tartalom nagyon izgalmas és figyelemfelkeltő. Ilyen történettel még nem nagyon találkoztam. Imádom az ehhez hasonló krimi jellegű történeteket. A szereplőknél hiányolom a leírást, mivel így nem tud kialakulni semmiféle kép bennem a szereplőkről.
A prológus érzelmekkel teli. Minden egyes sorból sugárzik a megbánás és az elveszettség. Már most sajnálni kezdtem a lányt, akiről ugyan még semmit sem tudunk, de épp eleget ahhoz, hogy együtt érezzünk vele. Nagyon szépen írtad le az érzelmeit, teljesen átjártak engem is azok az érzések, mint őt a sorok olvasása közben.
Az első fejezetben kellően előkészítetted a bulit. Kicsit megismerhetünk két anya-lánya kapcsolatot. Bár Amber a legjobb barátnője mégis eléggé furcsa nekem, hogy csak úgy beletörődik, hogy nem mehet. Bár józan ésszel gondolkozva tényleg semmi értelme győzködni egy zabos szülőt.
A szereplőkről nem igazán tudok mit mondani. Egyenlőre nem ismerhettük meg őket, de még csak 1 fejezet van fent szóval ez természetes.
Kíváncsivá tettél, máris azon járt közbe az agyam, hogy vajon ki,mikor,hogyan fogja megölni egyiküket?
Kár, hogy csak 1-2 hetente kerülnek fel részek, de legalább ez az időintervallum biztosítja, hogy nem összecsapott résszel állsz elő. 

Várom a következőt és sok sikert kívánok!

2 megjegyzés: