2014. április 11., péntek

Kritika #70 - My friend Harry Styles or no?

My friend Harry Styles or no?
Desing:
Nagyon tetszik a fejléced!Nem túl zsúfolt és remekül tükrözi,hogy miről szól a történeted.
A háttér egyszerű,de mégis remekül passzol a fejléchez.A modulokkal minden rendben van.Nincs telerakva a blog semmi feleslegessel.A kék színnel írt dolgok is jól olvashatok.Tetszik az,hogy a zene nem indul el rögtön mikor rákattintok az oldaladra.Sok blogon rögtön elindul a zene ami zavaró lehet olyan embernek aki olvasás közben eleve zenét hallgat és mondjuk olyan zene indul el amit utál.Szóval ezért jár neked egy piros pont! :)
Amúgy a zenék nagyon jók!
10/10

Történet:
A helyesírásoddal úgy különösképpen nincs semmi baj,de aki jobban odafigyel olvasás közben az észreveszi,hogy néhány szót elírtál.
Pl: Míg én ölözök Ők játszottak a húgommra.
Míg én öltöztem Ők játszottak a húgommal.
Ezt arra is lehet fogni,hogy siettél írás közben vagy gyorsan írsz.Szóval többször nézd át azt amit leírtál és akkor el tudod kerülni ezeket a hibákat. :)
Jól fogalmazol és a fontos dolgokat részletezed.A történet izgalmas,de egy kicsit hiányolom belőle az érzelmeket.Ugyanis hiába olvastam el minden részt kétszer,nem tudtam átérezni.Ezen azzal tudsz segíteni,hogy egy kicsit jobban kifejted,hogy mit érez a szereplő mikor szóba kerül Harry.Ezen kívül más gond nincs a történettel.
10/8

Összességében:Ez egy klassz történet.Nekem nagyon tetszik és biztos,hogy tovább fogom olvasni.Sok sikert a folytatáshoz és remélem segíthetem.

Összesen:20/18

Üdv:Rosetta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése