2014. február 19., szerda

Kritika #35 - Liv és az élet

Liv és az élet (Thea Queen) 


Kinézet:

A fejléced nagyon tetszik, tökéletesen illik a történetedhez. (Plusz pont amiért te készítetted.) A háttered is tetszik és a png képeid is jók. 
Az oldalakban minden a helyén van, de én a sorrenden változtatnék egy kicsit: Főoldal, Szereplők, és ide beraknák még egy Részek/Fejezetek című oldalt, majd Díjaim, Rendelések, png, és a legvégére a Versenyre jelentkeztem. A szereplős oldalad nagyon tetszett, jó ötlet volt kirakni a szereplőkről egy-egy képet. 
Az oldalakba én még kiraknák egy rendszeres olvasok ikont és egy chattet, mert nagyon üresnek tűnik.
A betűtípus olvasható, bár egy kicsit túlcicomázott, szerintem állítsd át másra (Times New Roman-ot vagy Georgia-t javasolok, azok nagyon szépek.) A szöveget állítsd sorkizártra mert úgy sokkal szebb lesz! 
A fejezetek hossza kicsit rövid de mivel még csak egy rész van fenn ez változhat. 


Értékelés: 10/5



Történet: 


A blogodon úgy tűnt, hogy ez nem csak egy történetes blog hanem egy design-es blog is. Szerintem külön kéne csinálnod egy történeti és egy design blogot vagy csatlakozni egy már meglévő design bloghoz, mert ez egy kicsit zavaró lehet azok számára akik csak a történeted szeretnék olvasni. 
A prológusod jó lett. Mivel ismerem a sorozatot ezért bele tudtam képzelni magam a főszereplő helyébe. A fogalmazás módodban tökéletesen kirajzolódik a szereplőd karaktere. Szépen fogalmazol. Helyesírási hibát nem találtam. 
Mivel még csak a prológus és az első rész van fenn nem tudok többet írni.



Értékelés: 10/6

Végezetül ha megfogadod a tanácsaimat biztos hamarosan még több rendszeres olvasó lesz. 
(Remélem nem sértettelek meg semmivel sem.)


Összesen: 20/11



További sikeres blogolást kívánók!

By: Sakura

2 megjegyzés: