2014. február 18., kedd

Kritika #31- You're Gonna Be The One {Zayn Malik Fanfiction}

You're Gonna Be The One {Zayn Malik Fanfiction} (Miranda)  




Kinézet: 

A fejléced nagyon tetszik, nincs telepakolva felesleges dolgokkal a lényeg rajta van és ez bőven elég. A blogodon minden passzol mindenhez, a színek összhangban vannak. Az egyensúly és az összhang is tökéletese. A könyvborítód is nagyon tetszik, nagyon jó lett! 
Az oldalakban és a modulokban is minden a helyén van. A szereplőd oldalad nagyon tetszett. Ötletes, hogy a szereplőkről felrakott képek körökbe vannak szerkesztve, ezzel feldobja magát az oldalt is. Ráadásul nem csak egy-egy képet raktál az adott szereplőről hanem vetted a fáradtságot és még írtál is hozzájuk egy-egy kis érdekességet. 
A betűtípus olvasható, nincs túlcicomázva. A szöveg sorkizárt, a fejezetek hossza szerintem jó. 


Értékelés: 10/10



Történet: 

Nagyon tetszik a történeted, és mint az előző kritikámban is írtam érdekesen írsz a történeted nem unalmas! Ügyesen fogalmazol, bő a szókincsed. Nincs gondolat megállás, szóismétlés, stb... 
A részek hossza pont megfelel és helyesírási hibát sem találtam. 
Nem sietsz, lényegre törő vagy és látom magam előtt, hogy mi történik. 
A történeted nagyon izgalmas és én imádom! (Már régóta rendszeres olvasód vagyok.;) )


Értékelés: 10/10


Végezetül még mindig imádom a történeted, az írásmódod. Már rengetegen rátaláltak a blogodra és még csak néhány fejezet van fenn! Szerintem hamarosan még több olvasód lesz! Csak így tovább! (Várom már a következő fejezeted.)


Összesen: 20/20




További sikeres blogolást kívánok!


By: Sakura















2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm, hogy szántál időt a kritikára még akkor is, amikor már írtál róla egyet. ;D Örülök, hogy a blog második változata is tetszik. :)
    xx
    Miranda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nincs mit! Nagyon tetszett ez a változat is, bár nem értem miért változtattad meg a régit mert az is nagyon jó volt!
      További sikeres blogolást!
      (Remélem hamar hozód a következő fejezetet. :))
      Sakura

      Törlés