2013. december 26., csütörtök

Kérlek! - avagy, mi van, ha J.-t kiakasztják...

Sziasztok!
Ritkán (pontosabban sosem) írok ilyen "na most megmondom!" bejegyzést, de most muszáj vagyok.
Szóval, jönnek a fejlécrendelések, aminek iszonyatosan örülünk - hisz, ugye részben ezért vagyunk -, viszont lenne egy kérésem.
Amennyiben tőlem (J. Samuels) szeretnétek megkapni az elkészült munkát, kérlek szépen, képeket ne! Tőlem küldhettek javaslatokat, valamint, hogy milyen póz legyen, satöbbi, de kérlek, ne konkrét képet! Vagy, ha küldesz is, legalább írd meg a szereplők valódi (!!) nevét, hogy tudjak keresni róluk én megfelelőt. Hisz kaptunk már olyan rendelést, amelyben szerepeltek képek, volt megadva hangulat, színvilág, és kikötés, de négy-öt teljesen különböző (helyszín, telítettség, beállítás, szög, és napestig sorolhatnám) képből igazán nehéz összehozni egy igényes, és szép fejlécet, hisz én, személy szerint hulladékot nem vagyok hajlandó kiadni a kezem közül. Ha ezt valaki nem érti meg, és beéri valami középszerű borítóval, ám nosza, küldjetek képet is!
Viszont akkor ne várjatok gyönyörű fejlécet!
Bocsánat, kicsit kiakadtam a semmin, néha előfordul.
Amúgy, nem vagyok ennyire szörnyeteg, csak kérlek, képeket ne!
Megértéseteket pedig iszonyatosan köszönöm, tényleg, a szóismétlésekért pedig előre is bocsánat, nem vagyok ma a toppon.
Puszilok mindenkit, és utólagosan is Kellemes Ünnepeket! (:
xx.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése