2013. november 11., hétfő

Kritika #8- Nobody’s Perfect





Kinézet:

A fejléc gyönyörű szép, tükrözi a blogot és a történetet. A háttér remekül passzol a fejléchez, illetve a bloghoz. A modulok rendben vannak. Tetszik ez a kék szín. Nem túl erős, de nem is túl világos. Pont el lett találva. Ami nekem kimondottan tetszik a szereplők oldal és az egér, amiből buborékok jönnek. Jók a képek, és tetszik a rövid ismertető. Az oldalsávban is minden a helyén van, a Chat színe is tökéletesen illik a bloghoz! Jó hogy ügyeltél, hogy egyforma nagyságúak legyenek a szereplők képei, és tetszenek mellettük az idézetek is. Meg az is nagyon megfogott, hogy nem csak a fejléc, de a blogban az össze többi kép is mozog!

Értékelés: 10/10


Történet:

Mikor megláttam, hogy Zayn és Harry átlagos fiúként szerepel a blogban boldogan kezdtem bele az olvasásba.  Igazából nem is a 1D-ről szól, csak 2 szereplőt vettél onnan. Ötletes. Tetszenek a leírások, és a részletes kidolgozás. Az, hogy mindent leírsz, hogy az olvasó el tudja képzelni a helyet, a szituációt, az embert. Nagyon belemerültem az olvasásába, teljesen rabul ejtett és beleéltem magamat. Nem nagyon vannak helyesírási hibák, sem pedig ismétlések. A vesszők illetve írásjelek jó helyen vannak. A történetről azt kell, hogy mondjam, hogy nem sablonos és érdekes. Van egy lány, akit elhagyott mindent, amit szeretett, ennek ellenére mégsem adja fel a reményt. Tetszik, hogy volt benne izgalom. Jó az ötlet megvalósítása, és az érzelmek leírása és beleszövése a történetbe. Biztos vagyok benne, hogy nem sokára még többen rátalálnak a blogodra, és szerzel egy csomó rendszeres olvasót. (Köztük engem is mivel én is rendszeres olvasód lettem J )

Értékelés: 10/10

Végezetül nagyon jó írsz!  Ez egy csodálatos történet és nagyon egyedi. Mostanában alig található a neten ilyen blog, mert a nagy része sablon, de a tiéd egyáltalán nem! A fejléc és az egész blog kinézete tökéletes! Egyetlen olyan dolog sincs a blogodban amibe bele tudnék kötni!

Összesen: 20/20

További jó blogolást!


By: Sakura




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése