2013. november 8., péntek

Kritika #2- Bittersweet (Louis Tomlinson Fanfiction)






Design:
Az oldal gyönyörű, a színek tökéletesen passzolnak, a betűtípus is szép, olvasható. Tetszik, hogy idézetekkel és képekkel színesíted az oldalt.
Értékelés: 10/10

Történet:
Bevallom őszintén, hogy nem rajongók túlzottan a 1D-ért, de ettől függetlenül tetszik a történet. Szépen fogalmazol, bár néha-néha becsúszik egy-egy elütés és helyesírási hiba, de szerintem nincs olyan történet, blog, ahol ez ne fordulna elő, úgyhogy ezzel se voltak különösebb aggályaim.  Viszont észrevettem néhány ellentmondást, amik egy fokkal már zavaróbbak voltak. Például még a legelső részben Sophie azt mondja, nem szeret tükörbe nézni, mert ilyenkor mindig eszébe jut az édesanyja, a következő részben pedig már azt írtad, hogy a lány az édesapjára hasonlít. Ezek szintén csak apróságok, de nem árt figyelni rájuk. Még annyi, hogy ritkán, de előfordul, hogy igeidőt váltasz, erre figyelj a későbbiekben.

Muszáj kiemelnem a kedvenc részemet, ami az volt, mikor Sophie és Leah épp a dedikálásra mennek, és Sophie próbálja memorizálni a neveket. Ezen jót mosolyogtam, és rögtön eszembe jutott, hogy nem régiben én is kaptam egy ilyesfajta oktatást a barátnőmtől.
Értékelés: 8,5/10

Összességben nagyon tetszik a blog és a történeted is. Sok sikert a későbbiekben.
Összesen: 18,5/20


By: Swarley



2 megjegyzés:

  1. Kedves Bloggerina!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, igyekszek megfogadni a tanácsokat és jobban figyelni. Örülök, hogy volt olyan része is a történetnek, ami elnyerte a tetszésedet, megtiszteltetés!
    Még egyszer köszönöm, hogy időt szántál a blogom kibogarászására!
    Massive Thanks:
    Nadia xoxo

    VálaszTörlés
  2. Kedves Nadia!
    Én köszönöm, hogy elolvashattam a történetedet, kellemes kikapcsolódás volt, és még egyszer sok sikert a továbbiakban. =)
    Swarley

    VálaszTörlés