2013. november 5., kedd

Ismertető

Sziasztok! J

Ez a blog azért jött létre, hogy segítsen az íróknak. Kérhettek kritikát, reklámot, trailert, karakter ötleteket, amit csak szeretnétek, ha tudunk, segítünk. Bármilyen kérdésetek van, vagy esetleg tanácsra szorulnátok, írjatok nyugodtan.

Ebben a blogban Ti kaptok főszerepet! Gondoljatok csak bele. Milyen érzés lenne egy blogban magadról olvasni? Vagy esetleg egy veled készített interjút, kritikát vagy akár ajánlót böngészni? Vagy a te ötleteid alapján készített fejlécet, trailert nézni! Most kiderül.  


(Természetesen azért ez a blog még sokat fog fejlődni, ez csak a kezdeti állapot.)


Szerkesztők:
~ Swarley
~Sakura
~Zsófi


Kis érdekesség rólunk:


Sziasztok!

A nevem Swarley. 17 éves vagyok. Most dolgozok először együtt másokkal egy blogon, de már nagyon várom az első munkám!
Nagyon szeretem a kutyákat főleg a Huskykat.


Amit tőlen kérhettek:


~Kritika
~Png- képek
~ nagyon jó képek különböző témában (amilyet kértek)





Sziasztok, a nevem Zsófi, 16 éves vagyok. Én már dolgoztam együtt másokkal is. Hát nem is tudom, mit írhatnék magamról. Egy élet vidám lány vagyok. Sok barátom szerint néha túl sokat akarok elérni túl hamar. A lényeg, hogy már nagyon várom, hogy ezen a blogon dolgozhassak! J J


Tőlem lehet kérni:


~Fejlécek
~Hátterek
~ Karakterek
(DE lehet, hogy majd később mást is vállalok J )





Sziasztok! J

A nevem Sakura, én vagyok az egyik fő szerkesztő.
17 éves vagyok. Én is blogolok, van egy saját blogom, és most ennek is a társszerkesztője lettem. Bevallom, ez az első alkalom, hogy másokkal együtt dolgozok egy blogon, és már alig várom.
Amiket mindenképp elvállalok, azok a Trailerek. Ezen kívül, csinálok karakterképeket. Háttereket is vállalok, valamint chat ablakokat. A fejléckészítéssel csak nem rég kezdtem el komolyabban foglalkozni, tehát nem fogok még most rendszeresen csinálni, de azért egy-kettőt kérhettek tőlem is. Még kritikákat is kérhettek tőlem. Ezen kívül ajánlót is írok szívesen.  Bármilyen óhaj-sóhajod van, bátran fordulj hozzám, akár teljes designben is a segítségedre vagyok.

Hát szerintem röviden ennyi lenne. Már alig várom az első munkáimat, és remélem meg lesztek elégedve velük.

Jó böngészést!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése